Brocantique

Iemand enig idee of Brocantique in Maastricht ooit nog open zal gaan?

Geen idee. Weet niet hoe de beste man erbij ligt tegenwoordig na die overval. Hij was altijd aanwezig bij de Rikketik. Die is volgens mij aankomende zondag.

Ik kom uit Maastricht. Misschien deze week eens polsen in de buurt.

De laatste keer dat ik er was is al heel wat jaartjes geleden.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Vreselijk! Vorige Rikketik nog een mooie vintage duiker gekocht bij Brocantique. M.i. echt een vakman met liefde voor zijn vak die nu vanwege deze laffe overval moet stoppen met zijn hobby/ werk.

Inderdaad, heel jammer als het zo moet eindigen.

Zou erg jammer zijn als deze man stopt. Ik was er een paar weken voor de overval en ben er toen heel prettig geholpen en had me toen al voorgenomen er nog eens terug te komen als ik in Maastricht zou zijn. Ik wens de eigenaar dan ook het beste en veel sterkte toe.

Wat een naar verhaal! Aardige man op de RikkeTik, liefhebber die van hobby zijn beroep heeft gemaakt. Hoop dat hij er bovenop komt

Same here. Vreselijk zuur verhaal

Verschrikkelijk! Inderdaad een vast gezicht op de Rikketik en ook op de beurs in Keulen

Dat zou heel jammer zijn maar begrijpelijk dat de schrik er goed in zit. Misschien kan hij op een andere manier actief blijven. Via internet of op persoonlijk afspraak maar ik heb geen idee in hoeverre dit te realiseren is.

Die verhalen ken ik zelf niet. Veel juweliers hebben eigen tactieken met onderhandelen of verkopen waar niet iedereen blij mee is heb begrepen. Vaker krijg je bij een juwelier verhalen te horen over een andere directe collega. Het is haast een soap serie :wink:

Ja het zou best kunnen dat er wat klopt van verhalen hoor. Het ligt eraan wie het zegt en wat er allemaal besproken wordt. Ik zelf ken de man niet goed en ik ken ook geen verhalen over / van hem.

Ik heb het zelf wel eens meegemaakt bij Steiner en bij Burger. Bij beide verhalen ging het over de ander.

:thumbsup:

2 likes

Dat is erg goed nieuws. Na alle ellende hoop ik dat het hem voor de wind gaat.

1 like

Goed nieuws! Ik hoop dat 'ie er een beetje van is hersteld. Dit is in elk geval een positief teken.

1 like

Zijn Engels kan beter inderdaad. Maar aardige vent. Ik heb er twee hele mooie JLC’s gekocht in het verleden. Prima winkeltje.

1 like