BroederBill

Ik heb vandaag een horloge aan @BroederBill verkocht.
Vriendelijke vent! Sympathiek contact, houdt zich aan de afspraak. Vlekkeloze deal! :+1:t2:

1 like

Nou het gevoel is wederzijds, goede communicatie.
Mooi horloge, bedankt!

Ik zou zeggen als er nog een mooi horloge vrijkomt…

Bill

2 likes

Een horloge verkocht aan @BroederBill. Super vriendelijk en komt zijn afspraken na. Top!

1 like

En het is me toch een mooie. Staat nu in de display pontificaal tussen alle andere Russische broeders.
Morgen op de dag des Heeren, gaat hij wel een dagje om en uit😄 Nederland ontdekken @Kahan

1 like

Leuke deal met @BroederBill, aardige vent, gezellig koffietje bij de overdracht gedaan. Aanrader!

1 like

Bill op bezoek gehad om een Sully Special op te halen.
Leuke babbel gedaan met een vriendelijke mens.
Goede communicatie en keurig op de afspraak. :ok_hand:
Geniet van het horloge Bill!

1 like

Bill kwam langs voor één Rus, maar vertrok met twee (Wit-) Russen!! Gezellig, open en een echte liefhebber. Veel draagplezier kerel!

1 like

Mooie Sicura mogen overnemen van @BroederBill. Leuk contact en nog leuker om over en weer kennis te delen!

1 like

Zojuist heb ik, in persoon, een horloge verkocht aan @BroederBill.

De communicatie is constant vriendelijk verlopen en hier ter plaatse heeft dat ook tot een prettig en aangenaam gesprek geleid.

Wat mij betreft een positieve ervaring!

Veel plezier van het horloge Bill.

1 like

En zojuist is Bill weer als tevreden man hier de deur uit gelopen, nadat we eerder deze week een koop overeen zijn gekomen.
Natuurlijk ging het horloge direct om de pols.

Wederom een plezierige ervaring met Bill.

1 like

Deze week heb ik een horloge gekocht van @BroederBill, de deal is tot volle tevredenheid verlopen. Prettige communicatie en snelle levering. Bedankt Bill.

1 like