BroederBill

@Charles2 bedankt voor je vertrouwen en goede communicatie. Het was prettig ‘zaken’ doen.

Mijn impulsaankoop van de maand was een vintage kinderhorloge. BroederBill bood het voor een zacht prijsje aan en zorgde voor razend snelle verzending. Helemaal top!

1 like

@Hans3 graag gedaan. Jij was een snelle beslisser en snelle betaler. Super fijn afgehandeld👍

Van Bill, @BroederBill, een mooie Ruhla gekocht voor een schappelijke prijs. Het was een snelle koop met een zeer aardige en uitgebreide correspondentie. Altijd aangenaam als er raakvlakken zichtbaar worden met een andere horlogeliefhebber.
Bill, bedankt (voor de verkoop).

1 like

Altijd leuk om een ‘rough’ uurwerk binnen te krijgen en dat iemand ziet dat het mooi opgeknapt is en alternatief/old school kleur heeft.
@Charles2 enjoy zou ik zeggen, jij weet het kleine ook te waarderen

Wederom heeft Bill @BroederBill een horloge van me overgenomen ( Orient ).
Zelf ophalen heeft zijn voorkeur.
Na de koffie en met met door Bill zelf meegebracht lekkernijen te hebben genuttigd was de overeenkomst een feit.
Veel draagplezier gewenst en tot de volgende transactie. :+1:

1 like

@BroederBill heeft mijn Timex overgenomen. Wat een aardige vent! Was gezellig.

1 like

Ehm… Broeder Bill.
Het is de bedoeling dat je recensies over mensen in HUN recensietopic zet. Niet in je eigen.
Suggestie: delete die twee berichten en zet ze in het juiste topic.

2 likes

Goede deal gemaakt met @BroederBill , ging voor een mooie ruhla, werden er 2 uit de collectie van Bill. Goede communicatie en met een paar dagen in huis. Grote pluim :+1:

1 like

Zeer fijne ervaring met @BroederBill gehad. Ik mocht een mooie Ostwok overnemen die mooi bij een van mij vostoks past. Snelle verzending en nog een grappig presentje erbij. Daarnaast is de Ostwok in zeer goede staat dus ik ben er erg blij mee.

Van Bill / @BroederBill een aantal ‘russen’ kunnen overnemen. Mooie horloges, een schappelijke prijs, maar bovenal een Bill die helder communiceert, met je meedenkt en ervoor zorgt dat het pakket na het koopbesluit snel bij je op de keukentafel staat. Mèt een leuk presentje.

Ik ben bang dat dit niet mijn laatste koop van Bill was :blush: :ok_hand:
Nogmaals bedankt voor de verkoop, Bill.

1 like

… omdat ik steeds maar weer bleef terugkeren naar de adv. van de Kirovski deze van Bill / @BroederBill overgenomen. Plus een ‘leuke’ Ruhla.
Wederom mooie horloges, een aantrekkelijke prijs en een snelle en solide verzending :ok_hand:

Wederom bedankt voor deze verkoop, Bill.

3 likes

Alweer? :see_no_evil:

Snap het gewoon niet. Ik stop wel met reviews of reacties of whatever. Ik ga in de hoek staan😁

3 likes

Daar ligt denk het probleem. Blijkbaar localiseer ik die niet correct

1 like

Hopeloos en kansloos😔

1 like

Hier staan ze allemaal mooi op een rijtje:

Vandaag een setje horloges aan Bill verlocht.

Net als de vorige keren, duidelijke communicatie en makkelijk een afspraak te maken

Wederom een geslaagde transactie!

Horloge verkocht aan de vrolijke BroederBill, leuke vent en liefhebber!

Vandaag wederom een horloge aan @BroederBill of kortweg Bill verkocht.
Voordat we tot een overdracht kwamen is er wel wat water door de Maas gespoeld, door allerlei omstandigheden waardoor horloges een stuk minder belangrijk worden.
Tijdens alle perikelen is het contact met Bill helder en open geweest, tot het moment dat alle omstandigheden juist waren om tot een afspraak te komen.
Zials altijd een leuk gesprek over verschillende onderwerpne maar natuurlijk ook over horloges.

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar, (klaarblijkelijk) net als de vorige keren.