Charles2

Mijn Seagull 1963 verkocht aan @Charles2. Charles kwam het zelf ophalen. Ik had even twijfel of ik een gloednieuw lid dat ik niet kende wel bij me thuis moest laten komen, maar dat bleek onnodig.
Charles is een echte horlogeliefhebber en een hartstikke aardige man.

Aanrader om zaken mee te doen. :slightly_smiling_face: :+1:

Na een korte communicatie, vandaag een deal gesloten met Charles, ondanks een onduidelijkheid in het geheel.

De communicatie verliep vriendelijk en de verplichtingen werden snel voldaan.

Van mijn kant is deze transactie als positief ervaren!

Veel plezier alvast met de Pulsar Titanium!

Gr. Dave

Een nos vintage horloge aan @Charles2 verkocht.
Aangename transactie, al snel tot een deal gekomen en de overschrijving volgde bliksemsnel.
Bedankt en veel plezier met de Sully Special!

Gemod horloge aan Charles verkocht. Goede communicatie, snelle betaling en bevestiging bij ontvangst: helemaal goed.

Een deal gesloten met @Charles2 voor een horloge. Snelle communicatie, en de betaling was in no time binnen. Zeer prettig zaken doen!

Bijzondere “rus” aan @Charles2 verkocht. Heldere communicatie en snelle betaling. Prima zaken doen met Charles, aanrader!

Mijn Dan Henry aan Charles verkocht.
Nette communicatie en prettig zaken gedaan.
Aanrader.

Mijn Accutron aan Charles @Charles2 verkocht. Heel fijne communicatie, correcte afhandeling en veel geduld :grinning_face_with_smiling_eyes:
Absoluut plezier om zaken mee te doen. Top!

Reeds twee horloges verkocht aan #charles2
Dit is een zeer aan te raden vriendelijk persoon.
Hopelijk kruisen onze wegen nogmaals.

Horloge verkocht aan @Charles2 duidelijk taal en snel de deal gemaakt. Aanrader!

Mijn Orient Bambino heeft bij Charles (@Charles2) een uitstekend nieuw onderkomen gevonden denk ik :slight_smile:.
Een heel snelle deal met aangename en vlotte communicatie :+1:.
Top !
Dankjewel Charles, en veel plezier met je nieuwe aanwinst !

Horloge verkocht aan @Charles2. Snel tot een overeenkomst kunnen komen. Leuk contact met een aantal raakvlakken op interesse gebied. Graag weer!

Horloge verkocht aan @Charles2 , leuk contact en snel afgehandeld tegen een voor beide mooie prijs. Snel betaald en is goed ontvangen. Zeker aanrader om fijn een verkoop/aankoop mee te doen. Bedankt

@Charles2 reageerde op een horloge dat ik hier te koop had staan. Prettige communicatie, dus de deal was snel gesloten.
Dus prima zakendoen met Charles. Nog bedankt :+1:t3:

Een mooie Seiko aan @Charles2 verkocht. Zeer vriendelijk en samen tot een snelle deal kunnen komen, een positieve ervaring. Veel plezier ermee Charles!

Horloge verkocht aan @Charles2 oftewel Charles. Fijne en snelle communicatie en zeer vlotte betaling! :+1: en tot de volgende keer!

Horloge verkocht aan @Charles2
Prettige communicatie en snel afgehandeld.
Aanrader👍

Een Orient verkocht aan @Charles2: snelle deal, vlotte betaling en goede communicatie. Ook een review met een kwinkslag op ‘ervaring met (Ver)koper’ op mijn naam rijker :slightly_smiling_face:. Bedankt!

Orient Bambino aan Charles verkocht.
Een heel snelle deal met aangename en vlotte communicatie . Zeer snelle betaling en transactie.
Top. :+1:

Mijn Casio Edifice aan @Charles2 verkocht. Prettige en vlotte communicatie. Erg prettig en zorgeloos contact! Aanrader