Een dressKX verkocht aan Charles. Ik was op vakantie op het moment dat we de deal beklonken. Geen probleem voor Charles dat het horloge een week later pas verstuurd zou worden. Fijne en duidelijke communicatie, vlotte betaling en even een bevestiging toen het horloge binnen was.
Charles, bedankt en wellicht tot de volgende
Jesus
13 september 2022 om 21:15
22
Orient Sparta aan Charles verkocht.
Een heel snelle deal met aangename en vlotte communicatie . Zeer snelle betaling en transactie.
Toppie.
Horloge verkocht aan Charles, Snelle deal. Ik raad dit HF lid aan om zaken mee te doen !
Seiko Premier SKP055 aan @Charles2 verkocht.
Prettige koper👍🏽
Horloge verkocht aan @Charles2 . Vriendelijk, betaald snel en is zeker een aanrader om zaken mee te doen.
crisis
19 november 2022 om 06:50
26
Afgelopen week heeft @Charles2 een Vostok van mij gekocht.
De deal verliep prettig want Charles communiceert helder en vriendelijk. De betaling was ook supersnel binnen.
Bedankt Charles!
Onlangs mijn Baltic verkocht aan @Charles2 . Reageert beleefd, snel, komt afspraken na… Kortom: topervaring met deze koper!
Prettige en snelle deal met @Charles2👍.
Groetjes Hans.
Prettige deal met @Charles2 . Juiste communicatie en snelle betaling👍🏻
Switch
3 juni 2023 om 06:33
30
Onlangs een horloge verkocht aan @charles2 . Goede communicatie, keurige betaling. Absolute aanrader!
Snelle deal gemaakt,
Aardig en makkelijk een afspraak mee te maken.
Helemaal top
Plees
7 september 2023 om 19:40
32
Wederom een fijne deal met Charles kunnen afronden! Prettige communicatie en afhandeling. Dank @Charles2 !
BG1
22 november 2023 om 11:48
33
Het was weer een fijne transactie met @charles2 vriendelijke en vlot, als vanouds!
wimm5
16 december 2023 om 20:47
34
Steeds heel aangenaam om met @Charles2 te communiceren. Mijn 2e Bulova verkocht aan Charles.
Prettig contact dus en een snelle afhandeling.
Top!
Ook van mij heeft @Charles2 2 horloges gekocht.
Prima HFer die goed communiceert en snel van betalen is.
In 1 woord: top!
@Charles2
Bedankt voor de prettige verkoop van mijn ‘russen’
Realistische bieding en snelle afhandeling
Van de week weer eens een goede verkoopervaring met @Charles2 .
De kirovski is nu in goede handen en de Ruhla’s zijn ook wel grappig met hun eigen eenvoudige charme. Charles betaald altijd vlot en zonder gedoe
Een aanrader dus!
1 like
Bourne
7 maart 2024 om 11:34
38
Zeer prettige ervaring gehad met @Charles2
De transactie verliep smetteloos.
Charles, bedankt en wie weet tot de volgende!
Piede
16 maart 2024 om 12:07
39
Ik heb een horloge verkocht aan Charles. Fijne communicatie en na wat gedoe met DHL kwam het uiteindelijk allemaal goed. Aanrader!
Geniet ervan @Charles2
Ik heb een zeer positieve ervaring met @Charles2 . Hij heeft een vintage Pontiac overgenomen. Vlotte en prettige communicatie, soepele betaling; aanbevolen.