Bronzen Black Bay

Schijnt op Basel gepresenteerd te worden. Met manufactuur uurwerk. Ik vind m serieus gaaf!!

7 likes

Ik ook !!! :smile:

Tekst rechts ziet er amateuristisch gemaakt uit, vraag me af of het echt is. Warme kleur, maar vind dit niet mooier dan de rode of zwarte.

De cijfers hadden van mij niet gehoeven en al helemaal niet met dit lettertype…

Vooral het matte van de kast is geslaagd, beetje zelfde als de pelagos lijkt het. Misschien ook wel titanium :blush:

In een woord schitterend, alles klopt, maat, kleur, materiaal, band, alleen de prijs niet waarschijnlijk😉

Hmmm dan kan ik mijn bbb en ranger verkopen. Lijkt wel een beetje 2in1…

Wel strak dat ze 'm dan de Blackbay Bronze noemen :joy:

1 like

Ziet er wel gaaf uit.
Zag op internet ook wat hints naar wat nieuws van Tudor:

Het is marketingpraat, zeker. Maar waarom amateuristisch?

Dat is een mockup van vrf, niet officieel dus
Die zwarte lijkt op de no endlink bracelet van de ranger

1 like

Ziet er echt top uit. Deze wou ik ook wel hebben

Ik vind em wel mooi. Maar rond 1/4 kijk ik wel 2X uit :slight_smile:

Mocht hij er komen is het een welkome aanvulling in de BB-range, vind ik.

Nee. Ik vind hwt maar niks. Het mooist vind ik toch een zwarte

1 like

Mooi toch !

Grafisch bedoel ik, alsof het met paint gemaakt is, niet nette pixels.

Komt uit een duits blad, waarschijnlijk gescanned met een simpele scanner, dat geeft wel vaker korrelig resultaat.

1 like

Toen ik de topic titel las dacht ik: nee. Op het plaatje heeft het wel wat; de bruine bezel, klassieke wijzerplaat en brons.
Ik zou hem echter niet kopen…

The UPS wordt ie nu al genoemd gezien de kleursamenstelling welke UPS ook in zijn kleding gebruikt, heb dit gisteren ergens gelezen, kan alleen zo snel niet recapituleren welke site dat was…

1 like

vind hem best mooi. Zou in real life ze alle vier eens moeten zien en om hebben, om te bepalen welke ik het mooiste vind. Vanaf foto’s:

1. BBBlack
  2. BBRed
  3. BBBronze
  4. BBBlue