Dat dus zeker wel!
Maar….
![]()
Anyway, het is inderdaad een persoonlijke keuze. Ik vind geen horloge mooier vanwege de symboliek dat je geen andere afspraken hebt die dag. Mannensieraden flexen kan ook met mooie manchetknopen zeg maar.
geen horloge mooier vanwege de symboliek dat je geen andere afspraken hebt die dag.
Eens…
Mannensieraden flexen
Kun je op alle andere dagen doen
Die dag kijk je uiteraard alleen naar je echtgenote.
Welkom ![]()
Van harte welkom
en gefeliciteerd ![]()
Welkom, voor zover ik weet draagt Eminem enkel een gouden Rolex DayDate en G-Shock’s ![]()
Is dat wat voor je?
Verder zou ik een horloge kiezen dat tijdloos is. Je zult zonder scheiding dit horloge nooit (kunnen) verkopen.
In mijn ogen is hoe saaier het horloge is, hoe langer dat ie blijft.
Gekke designs, hippe kleurtjes, quirky dingen… ga voor iets dat gevestigd is bij veel liefhebbers. Dat is meestal met een reden.
Dáárom kiest er één iemand die dag voor jou.
En dat is je aanstaande vrouw. Wen er maar aan en welkom bij de club.
Draag gewoon wat je mooi en prettig vindt. In mijn geval was dat een Seiko kinetic. Daar heeft niemand naar gekeken. Mijn vrouw was de blikvanger.
Alsnog welkom hier en alvast gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Maarre eehh
locatie, eten, pak… maar het belangrijkste is natuurlijk wat er op die dag om de pols zit.
Dit vind ik dan wel discutabel
Belangrijkste is dat je met de juiste vrouw trouwt ![]()
![]()
Belangrijkste is dat je met de juiste vrouw trouwt
Wat toch nog steeds ongeveer de helft van de mensen lukt.
En dus ook ongeveer de helft van de mensen niet. ![]()
Ik ben geen lid van die club.
Ik ook zeker niet.
Wel mooi met zo’n leren bandje, moet toch wel eerlijk toegeven dat de Santos me hier ook het meeste trekt.
Dat zijn mooie woorden Cav!
De ringen hebben we al gekocht. Beide gekozen voor witgoud. Ik draag zowel mijn horloge als een ring links dus voor mij valt een goud horloge af. Volledig witgoud valt buiten budget dus staal is denk ik de beste keuze.
Wen er maar aan
Mijn vrouw was de blikvanger.
Wil je erover praten? ![]()
Welkom, voor zover ik weet draagt Eminem enkel een gouden Rolex DayDate en G-Shock’s
Is dat wat voor je?
Ik heb wel een zwarte G-Shock maar die laat ik toch wel liggen op die dag haha!
Dit is natuurlijk wel met een dikke knipoog haha!
erfstukken mij nog steeds het meest doen
Dan heb je een familie met betere smaak dan de mijne.
kostuum
Pak, mag ik hopen, tenzij hij als Indiaan, brandweerman of agent gaat. Sorry man, kon het niet laten.
Ik vind geen horloge mooier vanwege de symboliek dat je geen andere afspraken hebt die dag.
Dan kun je in dit tijdsgewricht beter je telefoon thuis laten. Het idee dat een horloge iets met afspraken of werk te maken heeft is toch al zo’n 20 jaar uit de tijd, zo niet meer.
zonder scheiding dit horloge nooit (kunnen) verkopen.
Je moet mijn vrouw eens ontmoeten. Die zal je ten eerste vertellen dat we niet getrouwd zijn, en ten tweede heeft ze geen idee wat we die dag aan of om hadden. ![]()
gebeurt tegenwoordig zoveel wat niet “heurt” op een bruiloft
Niet alleen op bruiloften. Ga maar eens een half uur op Schiphol staan. Kortom, @Eminem kan doen wat ie wil.
You look like a Cartier customer, Sir! You deserve it! ![]()
Dat geneuzel over geen horloge dragen… gewoon lekker doen als je van horloges houdt.
Zorg er wel voor dat het geheel elegant en ‘understated’ blijft. Je wil niet de aandacht afleiden van je bruid.
Succes!
Dan kun je in dit tijdsgewricht beter je telefoon thuis laten.
Eens. Foto’s worden gemaakt door de fotograaf en iedereen die je wilt spreken is aanwezig.