Bruiloft / Trouw Horloge

Goedemiddag HF’ers,

Volgends mij is er nog geen specifiek topic voor het horloge dat je om had op je trouwdag, dus bij deze!

Ik ben eergisteren getrouwd, dus mijn horloge moest ook even op de foto! Hierbij mijn trouwhorloge (Tudor Date-Day TT) deel die van jullie ook even, ben benieuwd!

67 likes

Gefeliciteerd met je huwelijk! En wat een prachtig horloge om die dag mee te blijven herinneren!

1 like

Bedankt! Voor mij ook een horloge met emotionele waarde, trouwring qua goudkleur (18k geelgoud) gematcht.

1 like

Heel erg mooi! Ik ben (nog) niet getrouwd, maar kan niet wachter een mooi horloge ta gaan zoeken voor de gelegenheid :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Over een kleine maand stap ik in het huwelijksbootje en ik heb het volgende horloge uitgezocht:

43 likes

Gefeliciteerd! Mooi dat men de etiquette de vinger geeft. Mooi shot van je horloge ook! Geniet van de wittebroodsweken. Van harte.

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd.

Zelf droeg ik geen horloge op mn trouwdag. Iets met niet op de tijd letten of zoiets. :rofl:

4 likes

Gefeliciteerd, en hopen dat jullie ooit een gouden bruiloft mogen vieren

1 like

Dat was in 1988, twee jaar later alweer gescheiden.
Ik zou het niet meer weten, welk horloge ik toen om had :yawning_face:.

2 likes

Gefeliciteerd, mooi horloge ook :ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd, ik had geen geld meer over voor een horloge toen ik trouwde :scream:

8 likes

Gefeliciteerd met je huwelijk en prachtig horloge…
Ik had geen horloge om destijds want ze was zo mooi dat ik dacht ik moet de hele tijd naar haar kijken
en niet naar iets anders no way…
Het heeft niet geholpen maar dat is een ander topic scheidingshorloge…

Maar van harte en hoop dat jullie de rest van jullie leven bij elkaar blijven in voor en tegenspoed etc.

2 likes

Gefeliciteerd! Mooi om getrouwd te zijn! Ik droeg zelf geen horloge op mijn trouwdag. Omdat dat niet hoort, maar ook omdat ik het er niet heel fraai uit vond zien bij het pak.

2 likes

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Mooi horloge voor de gelegenheid…:+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik had een Meistersinger om(gekocht voor de geboorte van onze zoon).

7 likes

Mooi klassiek! In November komt de kleine eraan, dus nog even een horloge voor deze gelegenheid zoeken :sweat_smile:

1 like

Etiquette ben ik ook van, maar wat ik zei ‘emotionele waarde’ was de reden om m’n horloge om te doen, en paste perfect bij mijn pak - en trouwring!

1 like