Bruin "leren" horlogedoos AliExpress

ik vind hem erg geslaagd!

Was tweedehands dus zou goed kunnen ja :zipper_mouth_face:

1 like

Flinke servicebeurt zeg :blush:

Ik ben er nog steeds blij mee: de geborstelde wijzerplaat is mooi!!! :heart_eyes:

Het gelijkstellen moet je net even weten; knopje uittrekken en draaien zorgt er alleen voor dat kleine wijzer van positie verandert.
Toen ik het horloge had gekocht en em thuis wilde gelijkstellen dacht ik dat ie stuk was en heb ik (na enige minuten) woedend de kroon meteen gesloopt (en 2 uur later de handleiding alsnog gedownload waarna ik vaststelde dat ie -bij aankomst- niet defect was…) :blush:

Heb em daarna toch maar laten maken… :smirk:

2 likes

haha herkenbaar dit

ik heb @malus65 geappt geloof ik, werkte een stuk beter

1 like

Mijn Speedy krijgt ook een nieuwe zwarte originele bezel…wordt als nieuw…voor de prijs van een middenklasse auto maar dat terzijde. :flushed:

1 like

Thanks voor de tip; de volgende keer post ik eerst wel een berichtje voordat ik in woede uitbarst!

3 likes

wishful thinking, ik gun het je zo… :kiss:

2 likes

Thanx schattie😘 en je hebt gelijk t word tijd voor een mooie box!

1 like

Zoek ook een doos, maar eentje die rechtstreeks van Ali komt? Dunno…
Vandaag al weer bandjes besteld. Zo komt die graal er natuurlijk nooit.

1 like

Ja, inderdaad. Apart wel. Ach, je kunt altijd nog een houten theekistje bij Xenos kopen en in de vakjes kussentjes doen; die vakjes zijn wel ruim genoeg maar de doos is meestal niet hoog genoeg en de bovenkanten van de horloges komen dan tegen het deksel aan.

Da’s een beetje moeilijk met een plaatje…

Overigens die kleine doosjes zijn niks voor mij… Ik heb er hier 2 van: (al die horloges inmiddels weg)

1 like

Het is weliswaar niet zo fancy maar voor het opbergen van mijn horloges gaat er m.i. niets boven een Pelicase. In gesloten toestand bom- val- en waterproof.

3 likes

Heerlijk. Zo onnodig, maar wel lekker. Ik heb een oranje voor het effect.

2 likes

Dan ken jij de motoriek van @malus65 niet :joy:

2 likes

Dat klopt, maar ik neem de foto’s als referentie.

2 likes