Bruin "leren" horlogedoos AliExpress

Zo…ook ik heb mij gewaagd aan een horlogedoos van AliExpress: “echt PVC leder” van koeien die handmatig worden gemasseerd! :sunglasses:

Nu zal dat van dat leer wel meevallen maar eerlijk gezegd valt ie mij niet tegen: mijn klokjes passen prima hoewel de kussentjes vrij smal zijn! (chinezen houden overduidelijk van horloges tot ongeveer 43mm :relieved:)

Zo is ie dicht:

Open oogt het best sjiek!
Die lege ereplek is voor mijn Speedy die hopelijk binnenkort (na een grote servicebeurt waarvoor je 60 horlogedozen kan kopen…wtf! :dizzy_face: ) weer terugkeert in het nest en aan mijn pols!! :blush:

Hieronder krijgen jullie wat meer indruk van de standaard vakbreedte; bijna iedereen kent hier immers de SKX009 wel:

Conclusie: een hoogglanzende doos met nepkussentjes en een mooi doorkijkglaasje!
Samengevat ben ik er blij mee en klopt de prijs kwaliteit prima; het geld dat ik ermee uitspaar…geef ik mooi uit aan een klokje :sunglasses:

4 likes

Is dat niet per ongeluk een horlogedoos voor dameshorloges? :confused:

1 like

Nee het is gewoon een standaard Chinese doos :sweat_smile:

Dit is trouwens de advertentie:
https://nl.aliexpress.com/item/New-Arrivals-Watch-Box-6-Grids-PVC-Leather-Material-Watch-Case-Transparent-Jewelry-Storage-Organizer-Watches/32766420128.html?spm=a2g0s.13010108.99999999.6.H6I1j872

Mijn beste,

Goede koop!!
En nog wat over voor de aankoop van een horloge.:+1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Ehm. Deze review onder de advertentie al eens door Google Translate gegooid?

1 like

NATO verslaafd?

[quote=“James_T_Kirk, post:2, topic:119364”]
Is dat niet per ongeluk een horlogedoos voor dameshorloges? :confused:
[/quote] Een damesdoos?

2 likes

Eh ja zit in mijn Nato periode :slight_smile:
De Speedy en de gouden Omega draag ik overigens (meestal) niet op een nato maar dat terzijde!

die tweede van links, heb je daar een grotere foto van?

@anon50762135EV Tegenwoordig is het erg belangrijk je gender-neutraal op te stellen!
Dit is een horlogedoos; geen dames of heren doos :relieved:

Verder heb ik als geëmancipeerde homo geen interesse in damesdozen :mask:
Ik neem eventueel genoegen met de term "Dandydoos" :sunglasses:

4 likes

check, zo’n zwart pianolak Rainer box @kiek, @cash, @Gisae hebben hem ook!

Ik doe het met een cheap boxie van de bol.com😂

2 likes

Gehad. Inmiddels geupgrade naar de uitvoering met 8 vakjes. Helaas niet verkrijgbaar in pianolak.

1 like

Dacht dat @anon50762135EV beter op de hoogte was🤔

2 likes

Ik doe het met een Twentse doos.

Uhm waar ging dit nou precies over?

1 like

Welke kleur?

Dozen voor 1 of meer stuks…

2 likes

Omdat je zo lief voor me bent…vooruit dan maar.

Hoewel dit geen duur horloge was vwb aanschaf krijgt ie best veel draagtijd. Op leer vind ik em een beetje suf, met deze Nato draagt ie héérlijk laag en zacht op de pols voor mijn gevoel.
1977 Seamaster quartz op staal.

Heb even een charmantere foto geplaatst…verdient ie!

7 likes

Roze

Die heb ik ook wel eens gespot inderdaad…

1 like