Bruin past beter bij rosé dan blauw, of niet?

Wat vinden jullie?
Op mijn Mondial zat een blauwe Louisiana Alligator band.


Ik vind een bruine beter passen…



ik vind ze alle twee niet verkeerd staan … zou zelf voor blauw gaan

zwart, hoewel bruin ook erg fraai is, maar dat komt vast door het horloge :smiley:

seamaster Schreef:

ik vind ze alle twee niet verkeerd staan … zou
zelf voor blauw gaan

+1

Allebei goed, zou ook voor blauw gaan, trekt minder de aandacht weg van het horloge (imo).

Zwart? Dacht dat CvdK bandjes alleen in het blauw of bruin kwamen. Blauw voor staal/platina en bruin voor goud. Vindt het allebei kunnen.

Omdat bij het horloge het goud overheerst ga ik voor bruin. Hmm, om dezelfde reden zou je ook kunnen zeggen, we zorgen voor wat méér blauw :sunglasses:

In ieder geval succes!

Blauw ivm kleur wijzerplaat, bruin ivm kleur van het goud.
Blauw trekt mijn voorkeur omdat dat t horloge wat meer smoel geeft.
Bruin kom je imho teveel tegen bij de goedkopere varianten…

seamaster Schreef:

ik vind ze alle twee niet verkeerd staan … zou
zelf voor blauw gaan

Mijn beste,

Idem dito.

Over het algemeen vind ik een bruine band eleganter.
Doch bij deze mondiale van der Klaauw ben ik van mening dat de blauwe band meer in het verlengde ligt van het horloge an sich.
De wijzerplaat heeft immers zo’n mooie blauwe glans!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ik vind het met de bruine band meer een geheel vormen.

Blauw.

Hoewel de bruine band niet verkeerd is vind ik de blauwe band toch beter passen. Maargoed, je kan het altijd even aankijken en wisselen als het gaat vervelen.

Blauw zou ook mijn keuze zijn. Ik vind het blauwe van de band meer in harmonie met het horloge en dan vooral de wijzerplaat en wijzers natuurlijk.

Bij de bruine band zie ik twee aparte voorwerpen; een bruine band en een horloge. Datzelfde zul je met zwart ook hebben naar mijn mening.

Christiaan is niet gek … :wink:

Groet,

Gerard

Op blauw springt hij er meer uit, bruin is wat ingetogener en chiquer.

Hoi,

Ik heb aan mijn Eclipse momenteel een Donkerbruine/Mokka kleurige aligatorband zitten, ik moet zeggen dat dit i.c.m. de gouden lunette er goed uitziet.
Dit heb ik niet gedaan omdat ik Blauw niet mooi vind maar puur voor een beetje afwisseling.
Ik had eerst een meer roodbruine geprobeerd maar dit vond ik bij nader inzien weer niet zo mooi staan.

Op de foto is het een beetje lastig te zien btw:

Sorry, geen oordeel van mij… ik kan mijn ogen niet van het horloge zélf afhouden, al deed je er een nato strap om… :wink:

Snooker Schreef:

Sorry, geen oordeel van mij… ik kan mijn ogen
niet van het horloge zélf afhouden, al deed je er
een nato strap om… :wink:

Dank je voor het originele compliment(tu)

Groet Jan

Over het algemeen past bruin beter bij rosé.

Dit geval is er eentje die de uitzondering in de regel bevestigd.

De blauwe is mooi in balans met de plaat.

(elke keer weer een feestje om een van der Klaauw te zien)

zoals Gerard en Houtakker al aangeven>Blauw, al is blauw niet mijn favo kleur, hier heeft CvdK natuurlijk goed over nagedacht, anders had ie er zelf wel een bruine op gezet;)

Ik vind ze beide passen. Blauw komt mooi terug in de ‘zee/oceaan’ op de wijzerplaat. Bruin kleurt mooi met de gouden tinten.

Als ik 1 keuze moest maken, dan ook bruin.