Kan niet kiezen…
zwarte band. zou wel iets breder doen ,zit wel ruimte tussen!
klopt, ik heb ook nog een zwarte band met curve, deze sluit naadloos aan
Bruin vind ik persoonlijk het mooist icm met de dial.
Maar mijn persoonlijk voorkeur neigt sowieso altijd al richting een bruine lederen band
Zwarte echte croco/alligator met zwart stiksel (grote schub)
Dan is de SARB als dresser op zijn mooist
Bruin croco/alligator met licht stiksel is mooi voor casual
Op staal altijd goed
Bruin vind ik het mooiste, zwart is ook weer zo zwart
Hoe is de kwaliteit van de stalen band? Ik heb daar wisselende ervaringen over gelezen.
Normaal zou ik bij dit horloge staal aanraden. Maar de bruine band icm de creme wijzerplaat staat erg chique!
Idd hier en daar kritiek op de stalen band. Ik vind er niks mis mee. Hij draagt prima. Ik kan me voorstellen dat de beperkte lengte-afstelling voor sommige een nadeel is.
Ik zeg de bruine band!
De dial is niet echt wit maar wat meer creme (althans, zo lijkt op de foto’s) hierom zou ik kiezen voor bruine band.
De bruine imho
Turf er nog maar eentje bij voor bruin
Welk merk/type is je band met curve?
(En uiteraard op een (semi) dresser geen wit stiksel)
De “andere” zwarte (curve)
Ik zeg staal, ben niet zo’n liefhebber van leer of nato…
Is het merk/type confidentieel…?
Weet ik niet…hij zit er niet om dus op dit moment en ligt ie thuis tussen mijn overige tig bandjes.
De bruine zit er nu om, goedkoop chineesje maar dat deert me eigenlijk niet. Ziet er voor nu leuk uit en mag er wel even om blijven naar aanleiding van de stemming op HF.
Waarom leg je me deze woorden in de mond?
Zegt dat iets over je state of mind?
Zelfs dat je niet weet (nu wist) wat confidentieel betekent neem ik je niet kwalijk.
Ik heb zelf gekozen voor donkerbruin onbewerkt leer.
Nou wat “flauw”, ben ik net een meme gaan maken voor die Generaal of Majoor… is ie al opgeschoond…
Enfin, kon het niet laten…