Brunmontagne only

Ik vrees van niet. Maar je kan het altijd proberen. :fist_left:

3 likes

Komt goed, is geregeld dat er weer gemaakt gaan worden :wink:

Dus @PetraO hou de site maar goed in de gaten :smiley:

6 likes

Je begint aardig influencer te worden Fred. Heb je mooi voor elkaar gekregen. :+1:
Ik dacht dat een prototype was.

4 likes

Haha ik vind het mooi! :ok_hand:t3:

Klopt! Heb er destijds enkele laten maken als test maar ze waren ook zo weg haha. Moet ik nog eens iets mee doen!

3 likes


Ik zeg verder maar niets, Pascal.

11 likes

Brunmontagne, what else . :+1:

3 likes

Zo dan dat is een leuke collectie BM’ers :+1: :ok_hand:, hij heeft er nog meer hoor :wink:.
Heb je ook de Épilogue LE gezien, als je snel bent kan je hem nog voor de pre-order prijs kopen :smiley:

3 likes

Omdat een TL-1 geen horloges mag verkopen hier, ook niet met een verkapte poging.

Maar dat is hier helemaal niet aan de orde. Dit topic is gewoon een enthousiast verhaal over een Nieuwe Aanwinst!

3 likes

Ik vind het mooie horloges, zou hem overwegen als ie in geel goud komt met een mooie kleur plaat :grin: zie alleen rose goud staan :see_no_evil: past niet bij de rest van mijn collectie :stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

3 likes

Kan je altijd aan Pascal van Brunmontagne doorgeven natuurlijk, wie weet heeft hij zoiets liggen. Hij is hier ook lid zoals je hebt kunnen zien. Een pb doet wonderen :wink:

3 likes

Ik bedoelde waarom mag hij geen tl2 worden.:blush:

1 like

Dat vragen meer mensen zich af


2 likes

7 likes

Vandaag maar eens mij BM op het hakblok “timegrapher” gezet in 6 standen.
Oke er zit een NH35 uurwerk in, maar echt niets mis mee. Gemiddelde + op alle standen zit die toch netjes tussen de 4-6 +. Netjes voor een automaat die niet cosc is. De volgende is reeds besteld, de LE van BM :smiley:

2 likes

Je heb duidelijk de Brunmontagne virus te pakken Fred. Kijk uit want er is nog geen vaccinatie tegen ontwikkeld. :rofl: :+1:

2 likes

Haha, is het besmettelijk? Dan heb ik er geen problemen mee, mooi afgewerkt horloge met leuke accenten. O, dat heb ik al eerder gezegd :rofl: :ok_hand:

2 likes

Verdorrie, het is dus echt besmettelijk 3e is ook in aantocht. Zeg lekker niet hoe of wat, nog even een verrassing :rofl:

3 likes

Levensgevaarlijk de Brums. :rofl:
En Pascal maar nieuwe modellen uitbrengen. :+1:
De ene nog mooier dan de andere.

2 likes

Welke is dit eigenlijk, die zie ik niet op de site staan?

3 likes

HFLE - Horlogeforum limited edition
Niet regulier te koop, goed de 2e hands markt in de gaten houden.

2 likes