Brunmontagne only

Niet mijn advertentie

5 likes

Heel stijlvol horloge!!

2 likes

Potverdikkie, na een paar dagen forum afwezigheid leuk terugkomen zo!

Haha heerlijk! Foto zegt inderdaad genoeg :wink:.

Ik bedacht me vandaag ook in eens dat ik wel mooi een nieuwsbrief heb uitgestuurd over de aankomende prijswijziging/herpositionering van BM maar dat dat hier op het forum niet bekend is haha.

Bedankt! Het is inderdaad allemaal nog rose op dit moment. Toch maar eens naar geel goud kijken dus als ik jouw bericht lees :wink:.

Kijk dat lees ik graag! Top zeg :grin:.

Haha dat is het ook voor mij dus!

:innocent::innocent::innocent:.

3 likes

En ik heb hem nog steeds niet binnen :cry:

1 like

Ik ben benieuwd!

1 like

Even gekeken, nee hoor geen nieuwsbrief van de CEO van Brunmontagne :grimacing: wel van 4 anderen die horloges verkopen en die verkopen weer geen Brunmontagne, wordt tijd dat die ook eens hun collectie uitbouwen :wink:

1 like

Ah dan ben je nog niet toegevoegd aan de lijst merk ik! Ik zal er eens even naar kijken. Tot op heden had ik ook nog niet de mogelijkheid om je aan te melden voor de nieuwsbrief, iets wat binnenkort wel wordt toegevoegd. We zijn weer druk bezig met de website dus die gaat weer over de kop binnenkort…

Haha CEO ook… Ik moet stiekem altijd wel een beetje lachen als ik die titels voorbij zie komen. Laten we het maar gewoon op oprichter/eigenaar houden :stuck_out_tongue:.

Klinkt top! Ik ben hard bezig met het uitbreiden van verkooppunten op dit moment! Dat zijn er binnenkort 5, wel nog in het noorden van het land. Ben wel in gesprek met meerdere partijen door het land dus met een beetje geluk blijft het daar niet bij! Mochten jullie nog juweliers (of andere interessante opties) kennen (of zijn) die open staan voor een merk als Brunmontagne dan hoor ik dat graag!

1 like

Ha meneer de oprichter/eigenaar van Brunmontagne, ik heb zo hier en daar wel contacten. Maar o wat zou het handig zijn als ik een koffer had met alle modellen en banden, praat zoveel handiger :rofl:

3 likes

:wave::wave:, stuk beter zo inderdaad :wink:.

Ideaal! Wordt zeker gewaardeerd!

Hahaha snap ik! Je moet ook altijd wat te wensen overhouden he :wink:.

1 like

Heb een nieuwe besteld, maar wel bedankt voor de tip, ik moet die HFLE topics beter in de gaten houden blijkbaar.

3 likes

Zeker weten, zo heb je dus ook de Pook misgelopen. Nu maar hopen dat er weer een HFLE in 2023 komt? Maar ja, zo’n organisatie kost echt een hoop tijd. Zou wel gaaf zijn als Baltic zoiets zou willen maken :smiley:

1 like

Ik zal hier ook eens even wat delen! :grin:

7 likes

Brunmontagne is hier aan het groeien, eerst de blauwe en sinds vandaag de Groene erbij. Op de LE Epilogue moet deze ongeduldige baas nog even wachten :wink:

4 likes

Sinds deze week ook een Brunmontagne, erg fraai en niet duur.
I’m impressed :star_struck:

9 likes

Wow, die is wel geweldig!
Past perfect in mijn collectie :sunglasses:

2 likes

Oehh goed plaatje hoor! Leuk om je enthousiasme terug te lezen!

Welkom als Representor bij Brunmontagne!! :grin::grin:

2 likes

Wat een leuke reactie! Bedankt!! :grin:

1 like

Vandaag de HFLE weer eens van stal!

4 likes

Om verwarring te voorkomen, de 2e heeft een groene dial, wat licht al niet kan doen he :smiley:

5 likes

Lekker showen met je Brums Fred.
Wacht maar tot de zon schijnt dan straalt die echt. :+1:
En nog een 3de onderweg. :+1:
Ik heb je gewaarschuwd voor de Brums virus :microbe:.

2 likes