Brunmontagne only

Klopt, de Épilogue maar Pascal stelt mij wel op de proef hoor. Pffff moet zolang wachten, wacht maar, pak hem wel terug :wink:. Kom gewoon met mijn eigen merk :rofl:

5 likes

Misschien is het ook wel iets voor Punte in Utrecht.

2 likes

Geweldig, Ferry. Kan ik al op de wachtlijst?

3 likes

Hey die naam heb ik inderdaad eerder gehoord!
Lijkt me zeker interessant, de info zit al in hun mailbox haha.

Dit was gisteren nog bij juwelier Arie de Koning in Joure:

Stap zo in de auto richting Sneek!

1 like

Kan niet wachten, oh wacht… Dan lijk ik gelijk weer op jou. Even geduld dan nog maar :wink: .

1 like

Tuurlijk Petra, maar zitten zoveel complicaties in en de materialen zijn zo moeilijk te krijgen dat het wel een jaartje of 10 gaat duren :rofl:. Wil concureren met Rolex, PP en AP :wink:

3 likes

Deden we toch al Pascal, dat hadden we al besproken :stuck_out_tongue_winking_eye:. Aan de slag met mijn ideeën Pascal :rofl: en blijf niet zo in het noorden hangen, hier in Zuid-Holland staan we te springen om verkooppunten van de Brunmontagne :grin:

1 like

Haha zeker!

I know, I know! Stapje voor stapje haha. Na(ast) het noorden volgt de rest :wink:. Alle hulp is en blijft welkom!

1 like

Prima. Kan ik nog even sparen.

1 like

Winter wonderland :grin::snowflake:.

5 likes

Past wel mooi bij je dial van je Brunmontagne :wink:. Maar zie ik het nu goed dat jou dial een reliëf heeft. Als ik op jou site kijk zie ik vlakke dials of zie ik het verkeerd Pascal?

2 likes

Dacht ik! :grin::snowflake:.
Klopt ook, dit is de HFLE21 immers, die staat ook niet op mijn website. :wink:

2 likes

Ha, begon al aan mijzelf te twijfelen :smiley:. Nog een paar maandjes en dan word ik geopereerd aan mijn ogen, zie het soms zweven en onscherp op het HF.

1 like

Heel mooi, die HFLE2021. En die brede band staat goed. Zal die ook weer eens op mijn Brunmontagne zetten.

2 likes

En die heb je natuurlijk niet meer liggen ergens op zolder? Wel tegen de prijs van 2021 natuurlijk. Loop hier leeg op de horloges :grin:

2 likes

Haha toevallig heb ik er 2 zelfs! Maar die gaan beide lekker niet weg :wink:. Daar heb ik al meerdere keren flinke leuke biedingen op gehad maar het zijn de 2 prototypes!

Zo nu en dan zie ik er nog wel eens één voorbij komen op het forum. Even in de gaten houden dus :wink:.

1 like

Schaamteloze crosspost! :grin:
Na gisteren mag hij nog een ronde mee!

6 likes

Ha Pascal, zojuist een deal gesloten met zo een als die je om hebt :wink:. Maar nu moet ik mij concentreren op het horloge wat ik op de markt ga brengen :rofl:. Maar goed je kan mij natuurlijk afkopen, een concurent minder toch :rofl: :rofl:

2 likes

Xpost maar dat mag de pret niet drukken. Past bij veel gelegenheden vind ik, zowel zakelijk als privé.

8 likes

Heb je al in het blauw gekeken :wink:

2 likes