Brunmontagne only

Tuurlijk, kijk ik elke dag in of er wat leuks voorbij komt. Maar nu even een tikkie terug, zitten nu 5 horloges in de pijplijn :grin:. Kom ruimte tekort in mijn boxen, dus moet er weer 1 bij komen :smiley:

1 like

Haha top! Je gaat lekker zo!
Concurrentie is gezond he, dus kom maar door :wink::rofl:.

Das een erg mooi compliment! Thanks! Blij dat te lezen :grin:.

1 like

Goedemiddag Brums liefhebbers ! :+1:

5 likes

Haha, alleen jij weet wat mijn ideeën zijn. Gaat een zware dobber worden :rofl: :rofl:

1 like

De brunmontagne op Mesh:

5 likes

Staat goed he een Brun op mesh, na de vakantie komt er ook 1 binnen op mesh :smiley:

3 likes

En vandaag weer een Brunmontagne representor HFLE 2021 binnen. Overgenomen van @GeorgeJ.
En de 4e, de Épilogue komt binnenkort binnen.
Die @Brunmontagne wordt een grote jongen met leuke modellen, let maar op :wink:

O ja, wat foto’s van vandaag :smiley:

11 likes

Lekkere plaatjes! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! :partying_face:

Over nieuwe aanwinsten gesproken… De Epilogue is binnen en gereed voor verzendingen. Dit weekend gaan de eersten de deur uit! :grin::partying_face:

Dat betekent uiteraard ook het einde van de preorder fase!

#zinin!

2 likes

JIPPIE, je hebt mij wel laten zweten :tada: :clinking_glasses:.
O jee, nou weet iedereen het, maak toch lekker een NA aan :smiley:
En je weet het he, heel veel zin in kan ik eindelijk wisselen met horloges :rofl: :rofl:

2 likes

Original time! :black_circle::red_circle:

6 likes

Ziet er leuk uit Pascal, misschien nog leuker met een rode seconde wijzer :wink:. Maar ja dan moet je wel die bezel erop houden :+1:

1 like

Haha dit is de 42mm dus die bezel gaat er toch niet af :wink:.

Leuk idee om ooit eens mee te stoeien idd! :red_circle:

1 like

Mijn nieuwste aanwinst, kort verhaaltje van mijzelf en wat foto’s.

Heb er gewoon mijn eigen bevindingen over geschreven, dus niet gepikt van de site van Pascal.

De Epilogue is een populair en goed beoordeelde keuze onder horlogeliefhebbers vanwege zijn stijlvolle ontwerp en hoogwaardige afwerking.
Het is een automatisch horloge met een slanke behuizing en een minimalistische wijzerplaat - perfect voor wie op zoek is naar een tijdloos en elegante timepiece.

De Epilogue is zo mooi vorm gegeven met zijn 40 mm en de o zo mooie grijs/zwarte wijzerplaat met reliëf.

De prachtige details op de wijzerplaat en de wijzers geven de Epilogue een elegante uitstraling, terwijl de robuuste 40 mm kast ervoor zorgt dat het horloge ook functioneel is. De combinatie van klassiek en modern design maakt dit horloge een tijdloze toevoeging aan elke horlogecollectie.

Ook de mooie accenten op de kast en de wijzers geven dit model echt een smoel waardoor het een echte blikvanger is op elke pols.
De contrastkleuren en mooie afwerkingen maken dit horloge tot een uniek en stijlvol sieraad dat past bij verschillende kledingstijlen en smaken. Of je nu van klassiek of sportief houdt, dit horloge zal zeker in het oog springen en een warm welkom bieden aan je outfit en accessoires.

Kortom een geweldig horloge dat opvalt en een echt Nederlands design is.

Het reliëf op de wijzerplaat kan ervoor zorgen dat bij verschillend lichtinval de wijzerplaat er anders uitziet, bijvoorbeeld door schaduwen en highlights. Dit kan het horloge een heel ander uiterlijk geven en zorgt voor een interessant en dynamisch effect. Het is daarom zeker de moeite waard om hier bij de keuze van een horloge op te letten en dit mee te nemen in de overweging.

En @Brunmontagne kan je leven met dit verhaal :wink:

6 likes

Mooie complimenten en mooi om te lezen dat je zo blij bent met de nieuwe aanwinst!

Je hebt iig goed je best gedaan om het te omschrijven haha, bedankt daar voor! Had het zelf bijna niet beter kunnen doen :wink:.

1 like

6 likes

Hulp gezocht… kan nergens de breedte van de band voor een representor 42mm vinden.
Heb deze zojuist besteld en wil hier een andere band voor bestellen.

:slight_smile:

2 likes

Even een mailtje of een belletje naar Pascal van Brunmontagne en hulp is dan onderweg :+1:

2 likes

@Brunmontagne ? 8)

2 likes

haha, zo kan het ook weet dat Pascal dan wel zal reageren :+1:

2 likes

Haha denk dat is de kortste weg :slight_smile: thanks anyway

2 likes