Brunmontagne only

Haha hier ben ik! Ik stuur je wel even een PB! :grin:

2 likes

Tja, deze moet ik dan ook maar eens hier plaatsen :smiley:

En nee, is niet te koop. O ja, staat er 1 op catawiki huidig bod 4k :wink:

4 likes

Haha zou wat zijn zeg! Goed plaatje zo hoor!! :ok_hand::heart_eyes:

1 like

Even een unisex foto, die van mijn vrouw is een NA. Een @Brunmontagne what else :smiley:

4 likes

Mooi heel mooi. Dat probeer ik ook met mijn Maria maar voor haar hoeft het niet. :sob:

2 likes

De 36mm versie is onderweg hoor, wellicht dan wel :wink::ok_hand:.

3 likes

Ferry was zo vriendelijk me nog even te herinneren dat ik soms vergeet om ook hier te posten ipv het andere topic! :rofl:

Hierbij de foto’s van de prototypes van mijn WuS project. Ik ben heel benieuwd wat jullie er zoal van vinden :grin:.

Welke valt het meest in de smaak?

2 likes

Kleine correctie, had gezegd in beide draadjes posten, je weet maar nooit toch :wink:

In het andere draadje heeft @anon53002072EV het over de dots van het oranje model, tis lastig te zien maar voor mij gaat het meer naar lichtbruin dan oranje. Maar ja kan natuurlijk ook kleurenblind zijn.
Maar met de reden die Pascal aangeeft dat het te flets zou zijn ben ik het niet eens (mag toch wel Pasal?). Pak de kleur die horizontaal in het midden van de plaat zit en de dots en overige accenten komen ook op deze mooi uit. Maar dat is mijn persoonlijke mening :smiley:.

O ja, kreeg van een paar leden (zal Pasal ook wel gekregen hebben) de vraag wat WuS is.
WuS is een afkorting van Watchuseek, een Amerikaanse forumcommunity gewijd aan eigenaren en liefhebbers van horloges.
Je kunt daar meediscussieren over diverse horlogemerken en accessoires gelieerd aan horloges. Daar heeft Brunmontagne dus zijn eigen topic en in samenwerking met WuS wordt er een horloge ontwikkeld. Men kan hier dus over meepraten, je mening geven enz.
Voorwaarde is wel dat men zich inschrijft bij WuS.
Wellicht is deze info overbodig, maar voor de enkeling die dit niet weet wel belangrijk.
O ja, en ook hier vind ik de groene en de grijze de mooiste. Natuurlijk is die lapis en de andere ook mooi, maar ja moet toch ff 2 er tussen uit pakken.
Kom maar door met je poll Pascal en wie weet welke er als winnaar uitkomt :wink:

2 likes

Haha ok ok je hebt gelijk! Ik zal m’n foto’s weer wat meer spreiden :wink::innocent:.

Klopt vwb het tijgeroog model. Het lastige daarbij, net als bij alle andere stenen wijzerplaten, is dat er nooit 1 hetzelfde is. Daarom ben ik bij die variant voor een kleur gegaan, zwart. :grin:

Oh ja soms ga ik er te makkelijk van uit dat iedereen het kent haha. Bedankt voor de uitleg! Ik ben inderdaad door leden van WuS benaderd om een vergelijkbaar project te doen als hier op HF destijds. Aangezien we daar “slechts” stemmen op de uiteindelijke variant en het geen wedstrijd/verkiezing is, komt het horloge er sowieso! Bij interesse is het idd wel nodig om daar even in te schrijven maar ach, nog een leuke plaats erbij om je hobby te delen kan geen kwaad immers :crazy_face:.

1 like

Tja en daar heb ik dus een andere mening over :wink:, geef de dots en de accenten de kleur die tussen 3 en 9 uur is en het wordt een heel mooi plaatje :smiley:.

Klopt, maar met een poll krijgen de HF leden toch een bepaald idee over model, soort wijzerplaat enz. En wie interesse heeft schrijft zich vanzelf in op WuS en gaat dan meestemmen op zijn/haar favoriet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha dat mag natuurlijk! Maar wat jij zegt kan simpelweg niet passend gemaakt worden aangezien echt elke dial anders is. En mogelijk flink ook! Maar ach wie weet breng ik er ooit nog eens een losse bezel voor uit :wink:.

Haha das zeker waar. Aangezien ik jou de eer gun in dit topic zou ik zeggen, ga je gang! :wink:

Ben benieuwd!

Ik vind juist de zwarte dots mooi. Springt de plaat er nog meer uit naar mijn mening.

1 like

En deze draag ik vandaag.

3 likes

En ik lekker deze, zo clean die plaat. Zelfs de merknaam zie je niet omdat er maar 1 bedrijf is die deze horloges maakt :wink:. Vanavond natuurlijk wel weer wisselen want dan wil ik veel lume :smiley:

3 likes

Fijn dat je mij die eer gunt, maar volgens mij zijn het prototypes van de firma Brunmontagne. En niet die van mijn merk :wink:, maar Pascal als je zou willen weten welk horloge het meest populair is, zou ik in jou geval een poll zetten. Hoeft niet perse hier hoor, maar wel leuk om dit dan te vergelijken met de voorkeuren bij WuS :grin:
Ja je hebt wel een punt dat het lastig is als elke dial anders is om dat de dots en de accenten ook een kleur te geven.
Tis dat ik niet kan tekenen, maar gisteren toch (op mijn manier) een totaal ander model getekent, die ik ook niet bij de andere merken terug zie komen. Jammer dat ik geen photoshop heb, weet niet eens hoe dat werkt haha. Maar ik vind dat ik toch een leuk model uitgevogeld hebt die een totaal andere smoel heeft. Heb natuurlijk alleen de kast getekend, de rest moet nog ingevuld worden. Haha, misschien moet ik die zelf maar eens laten maken en op de markt brengen :rofl:

1 like

Wordt weer eens tijd dat ik mijn Brums laat zien, is een beetje stil hier.
O ja, komen er nog 2 aan maar moet geduld hebben :upside_down_face:

9 likes

Prachtig gezelschap zo! :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

5 likes

3 likes

Dat was alweer even geleden zeg! :slight_smile:

2 likes