Brunmontagne

Wat een aardige en ambitieuze man is Pascal Bruinenberg, van Brunmontagne. Donderdag 5 december had ik een afspraak met Pascal, om persoonlijke de vier horloges die ik bij hem had gekocht, in ontvangst te nemen. Ruim 5 kwartier hebben wij samen gesproken over zijn jonge bedrijf, zijn plannen en zijn ambities. En ook dit alles onder toezicht van Sinterkaas, die met een van zijn Pieten daar bij toeval aanwezig waren.
Pascal, ik heb de horloges inmiddels uitgepakt, bekeken en een voor een om de pols gehad en ik ben dik tevreden.

6 likes

Wat fijn om te lezen Richard! Bedankt voor je mooie woorden en vertrouwen. Ik vond onze kennismaking in ieder geval erg geslaagd! :grin:

Ik ga Brunmontagne met veel plezier verder bouwen en zal zo nu en dan met veel plezier eens met je sparren over de toekomstige plannen :wink:.

Heel veel plezier gewenst met je aankopen!! :grin::grin:

2 likes

Hele plezierige communicatie met Pascal en naar volle tevredenheid een horloge aangeschaft bij hem. Veel succes met de onderneming en ik ben een Representor!

1 like

Heel erg bedankt!! Prettig contact is volledig wederzijds en nogmaals welkom als Representor! :ok_hand::grin:

1 like

Leuke, vriendelijke en zeer vlotte transactie gehad met @Brunmontagne, die een horlogetool van mij heeft overgenomen. Aanrader!

1 like

Pascal is een man waarop je kan rekenen. Mijn eerste aankoop was al snel geregeld en nog sneller verzonden dan dat ik met mijn ogen kan knipperen en nu niks anders dan hulde voor de vlotte transactie van de HFLE 2021. @Brunmontagne nogmaals een dikke merci en tot de volgende!

1 like