Bruno Söhnle

Lexor:) regels zijn ten allen tijde aan te passen, zeker zelfs achteraf! maak er net als de wijn en kaas gewoon een nieuwe Denomination Origenel van o ziets:)

RobertGerard Schreef:

Lexor:) regels zijn ten allen tijde aan te passen,
zeker zelfs achteraf! maak er net als de wijn en
kaas gewoon een nieuwe Denomination Origenel van o
ziets:)

Tuurlijk. Even simpel als de voorwaarden voor “Swiss Made”, die men al sinds 2003, tevergeefs, probeert aan te passen. Niet gehinderd door kennis van de omgevingsfactoren, is ieder probleem simpel.

ja, hier zie ik het probleem niet…

jah ik ook wel! hoop dat ie er blij mee is (denk ut wel:))

Mooi Horloge. Komt uit Glashütte. Klaar.

1 like

Als je op een onbewoond eiland aanspoelt en je bent na maanden nog niet gered, is het wel handig om te weten welke dag het is. En zeg nu niet dat dat geen excuus is; Veel HF-ers hebben immers een stoere duiker, terwijl ze zelfs geen zwembad bezoeken…

4 likes

Ook al jaren in bezit … :+1:

3 likes

Zijn er nog meer Bruno Soehnle bezitters hier op het HF…?
Ik heb momenteel deze 3. De eerste is een Quartz ,de 2 de een handwinder en de 3de een Quartz Chronograaf…

3 likes

4 likes

Jazeker, ikke :wink:
Het enige horloge dat ik zo spontaan gekocht heb bij een juwelier. In de vitrinekast ernaast stonden ook christiaan vd klaauw en Nomos en dat zal me ookwel beïnvloed hebben. Krijgt eigenlijk weinig draagtijd vanwege zijn grote. Mijn pols verdwijnt gewoon :face_with_monocle:
Maar vind hem bijzonder mooi afgewerkt voor het geld :ok_hand:

4 likes

Leuk horloge en gelukkig ben ik dan niet de enige… :star_struck: :+1:
Ja ze zijn best groot maar ben het helemaal met je eens betaalbaar en goede kwaliteit…

2 likes

Volgens mij probeert heel Nederland bij z’n belastingaangifte de regels te ontwijken. Maar dat heet dan opeens “de sport” te zijn.
By the way: dat goedkope uurwerk je in mijn BS loopt verdomd nauwkeurig, dus zo’n vaart loopt het ook weer niet.

1 like

Ik ook. Heb een Rondo met Quartz uurwerk en een Rondo II met SW200 uurwerk. Beide horloges dragen lekker en zijn m.i. een prima alternatief voor de Japanners in dezelfde prijsklassen.

3 likes

4 likes

Deze bij de juwelier gezien 4 juli 2024. Mee naar buiten genomen om te bekijken.
39,5 mm Turijn Automatic wat een plaatje…
Echt in de smaak gevallen bij mij… :heart_eyes: :green_heart:

4 likes

6 likes

Ik doe deze erbij ,weet niet meer welk model het is … :smiley:

8 likes

Mooi :+1:t2:

2 likes

Prachtig model en horloge Harry. :star_struck: :+1:

1 like