Brushen Center Links GMTII

Ja inderdaad.
Bij mij is het de reden dat ik nog nooit een Milgauss heb geprobeerd.
Ik vind dit een geweldig horloge, maar teveel bling met die PCL.
Misschien moet ik het toch ooit maar eens een kans geven en proberen.

2 likes

Zeker doen! Ben over de flipperdrang/ krasjesvrees heen en draag m nu al 1,5 week iedere dag

2 likes

Van de krasjes heb ik persoonlijk geen schrik :wink: het lijkt (leek) me wat teveel bling bling

Ik keek vroeger ook nooit naar de zwarte variant, maar telkens als ik die nu op het forum zie doet hij me wat😎
Het wordt volgend jaar een 16570 of een Milgauss
#keuzes

2 likes

In kunstlicht ook lekkerrrr

2 likes

Volgens mij kom je ook uit het zuiden ergens hé? Kunt altijd eens langskomen om m te proberen :+1:

1 like

Dat is vriendelijk van je, als ik eruit ben laat ik jou zeker iets weten👍

Wow, echt prachtig gedaan

11 likes

:joy: Hou op Jaap, ik schoot in de lach.

Jij bent een goede maat van Dik, is het niet? Is het een aardige man?

3 likes

Dikke maatjes die twee. :joy:

2 likes

Ik ben niet zo onder de indruk. Met een Aldi schuurspons heb ik binnen 1 uur hetzelfde resultaat.

De binnenkanten van de lugs zien er ook niet zo netjes uit.

2 likes

hahaha

Kom ik de volgende keer naar jou. :wink:

Tja. Meneer heeft het tegen een brede borstel gehouden. Je had beter met de hand kunnen opschuren met een schuursponsje en daarna de juiste brush geven met een bergeon blokje extra fine. Deze korrel gebruikt rolex ook.

2 likes

Tenzij dit echt een horloge voor het leven is, ga je hier bij verkoop last van krijgen. Je had er beter een brushed oyster naast kunnen kopen

1 like

Doe mij ook zo’n potje mosterd

1 like

Ik denk dat dit een wat overhaaste beslissing is geweest. Ik geloof dat ik hier niet echt blij van wordt.

4 likes

Is Rolex duur dan? Of gewild?

Was zeker geen overhaaste beslissing, lang over nagedacht. Intentie is niet om horloge te verkopen of als investering, ik snap dat je hem dan beter origineel kan houden. Ik vindt het nu gewoon mooier en ben er nog steeds blij mee.

8 likes

Geen idee of die rechterlug door de foto zo glimmend lijkt, maar als dar echt zo is, dan zou ik me er vreselijk aan storen.
Overigens lijkt me niet dat er veel materiaal weg is. Rolex zelf zou dit wellicht nagenoeg onzichtbaar kunnen herstellen.

@Lozie

Gezien er een hoop ( waaronder ik ) toch wel nieuwschierig zijn naar de kwalitiet van het wegpolijsten. Zou je nog eens wat duidelijke(re) foto’s willen posten hier?

Jij bent er blij mee. Dat is het belangrijkste. Maar voor andere is het een goede graadmeter om dezelfde behandeling wel- of niet te laten doen.

Gezien niet veel mensen het doen, kun je er alleen maar van leren toch ? :slight_smile:

1 like