Ik heb kolenschoppen en relatief mannelijke polsen.
Veel Seiko modellen hebben 20 mm lugbreedte. Geen porum om daar een rechte band aan te zetten.
Na wat google werk kwam ik op Maratac Elite bandjes uit. Het zijn 24 mm brede composietbanden (dus zeer geschikt voor onder water!) die versmald zijn om in een 20 mm horloge te passen.
Erg stoer!
Ik heb er 2 besteld bij Howard Marx van WestCoasTime
(info@westcoastime.com)
100% ok! Bezorgkosten waren niet te hoog, snel verzonden en prima communicatie (lekker zakelijk)
–> Een aanrader!
Genoeg geluld, enkele fotootjes:
Vooral de orange monster is fantastisch in het echt!
De foto’s zijn weer eens van belabberde kwaliteit, Mijn excuses.
Ik heb er 2 besteld bij Howard Marx van
WestCoasTime
(info@westcoastime.com)
100% ok! Bezorgkosten waren niet te hoog, snel
verzonden en prima communicatie (lekker zakelijk)
–> Een aanrader!
via de standaard checkout komt er bij mij 30 USD bezorgkosten bij, was dat bij jou ook of moet ik ze op een andere manier bestellen?
Mail Howard gewoon even. Ik was geloof ik $2.30 kwijt of zo…
Hij reageert snel. Gewoon aangeven wat je wilt, kleur en lugbreedte.
Hoe draagt het? Wat kun je zeggen na dag…Het is een relatief stijve band, vergelijkbaar met de rubberen banden van Seiko zelf. Alleen hier gaan mijn haartjes niet vast in zitten (zoals bij de ribbels van een rubberen).
Ik vind het zeer prettig dragen.
Ze schijnen werkelijk onverwoestbaar te zijn.,… Dat komt goed uit!
In mijn opinie niet geschikt voor kleine polsjes.
Die man van boroadarrow verstuurt slechts boven de $50.-- naar europa, en dan ook nog relatief hoge verzendkosten. Vandaar dat ik westcoastime heb gekozen.
De bijgeleverde springbars zijn trouwens niet je-van-het in vergelijking met seiko fatbars.
Op een monster staat deze band mooi (vind ik) omdat ie 24 mm breed is. Da kan een monster wel hebben.
Ik zal vandaag eens een fatsoenlijke foto proberen te maken, dan kun je het wa beter zien. Misschien kan ik ook nog even de zwart/witte op een zwart monster zetten, dan weet je hoe dat er uit ziet.