BuddhatoBuddha

Mijn zoon is helemaal wilt van een BuddhatoBuddha horloge.
Dit merk (normaal sieraden) brengt sinds november ook zeer mooie horloges op de markt. Het zijn wel quarts klokjes maar zien er wel waanzinnig uit.
Is er wat bekend over de kwaliteit en waar ze gemaakt worden, het is wel een modemerk natuurlijk. Prijsklasse ligt tussen de 500 tot en met 700 euro dus voor een modemerk niet goedkoop.

Belachelijke prijs.

Hmm, daar valt me niets van tegen, wel wat overpriced:
http://www.buddhatobuddha.com/watches/category/aquatic-explorer
. Misschien dat een Steinhart Triton, Aevig of een andere boutique-diver je zoon ook aan zal spreken. Deze hebben vaak een automatisch (soms Zwitsers) uurwerk, waardoor de prijs/kwaliteit iets beter valt te verantwoorden.

Geld over de balk

Vreselijk die tekst rond de wijzerplaat.
HQ in NL.

Nou! (TD)

Wat maakt het uit wanneer hij hem mooi vindt gewoon kopen!
Mijn vrouw heeft de armbanden … heel stoer en ook heel duur ja :slight_smile:

Ik heb gehoord dat de prijs en kwaliteit niet in verhouding zijn. Ik zou er nog maar eens heel goed over nadenken als ik jou was.
Ik heb je ook een pb gestuurd @ruuddevries.

haute de horlogerie complication… the mindstate ring :P8-)

maar tja, in die fase is t voor velen belangrijk wat de rest vd klas stoer/cool/de bom/vet/of ,huidige-equivalent-ervan vind.

dan mag de steinhart nog zo n goeie prijs kwaliteit verhouding hebben, maar die hoeft ie niet

Ik vind ze niet eens zo heel lelijk hoor. En Buddha to Buddha is een merknaam waar je inderdaad ook voor betaald. Zo werkt het economische principe en dat geldt voor wel meer goederen (waaronder horloges :wink: ). Een horlogeliefhebber zal het natuurlijk niet zo snel kopen, maar zoals bij alles spelen niet alleen prijs-kwaliteit argumenten een rol bij de aanschaf van iets leuks.

Je kunt ook gewoon een Steinhart Triton onder de kerstboom voor 'm leggen. Voelt vast beter aan en op de lange termijn zal hij er gelukkiger mee zijn.

Misschien wordt hij zelfs wel gek van mechanische hobbys, hebben jullie een gezamenlijke hobby. Ik werd horloge-koopverslaafde door de Tag Heuer die ik van een oom kreeg.

Vind de horloges erg op bepaalde invicta modellen lijken en zou dan liever een invicta hebben
Heb overigens zelf wel een armband van btob

B1 Schreef:

Vind de horloges erg op bepaalde invicta modellen
lijken en zou dan liever een invicta hebben
Heb overigens zelf wel een armband van btob

Ik heb zelf ook een armband van btob. Als je een armband leuk vindt dan hebben zij imho echt het mooiste spul.

Nou, nou, wat een opmerkingen…

"Je kunt ook gewoon een Steinhart Triton onder de kerstboom voor 'm leggen. Voelt vast beter aan en op de lange termijn zal hij er gelukkiger mee zijn. "

“Geld over de balk”

Het zou zeker niet mijn keuze zijn, maar je koopt hem ook niet voor mij! Haha

Als je zoon echt fan is van BuddhatoBuddha en hier een goed gevoel bij heeft, wetende dat je voor de kwaliteit relatief veel betaalt, dan is het een goed horloge voor hem(tu)!

Hoe oud is je zoon?

Henkjan91 Schreef:

Je kunt ook gewoon een Steinhart Triton onder de
kerstboom voor 'm leggen. Voelt vast beter aan en
op de lange termijn zal hij er gelukkiger mee
zijn.

Misschien wordt hij zelfs wel gek van mechanische
hobbys, hebben jullie een gezamenlijke hobby. Ik
werd horloge-koopverslaafde door de Tag Heuer die
ik van een oom kreeg.

Pas maar op, straks wilt ie de rest van pappa’s collectie ook :wink:

Maar idd, ik zou ook eerder een Triton of Apollon (chrono helemaal cool imho) willen geven. Maar tja, waar het om gaat is wat hij leuk vind om te krijgen… toch?