Dag Horlogevrienden,
Ik zoek horloge voorniemand als Cadeau,
Nu heb ik zelf wel goede ideeën maar soms komen jullie nog met leuke verassingen aanzetten,
Hier wat eisen:
Budget: ± 75 á 100 Diameter: 36-42mm Uurwerk: voor dit budget waarschijnlijk Quartz Stijl Horloge van Duiker tot Chrono verras me.
Persoon waaraan ik hem wil geven houd van de kleur blauw en draagt niet heel vaak een Horkoge. Maar ik had het volgende al in gedachten,
Veel beter gaat het niet worden voor dit budget. Automatisch 7s26 uurwerk met dag en datum functie. Applied logo en hour markers. Blauwe sunburst wijzerplaat.
Deze bevielen me erg goed, 60 euro met verzendkosten. Saffierglas, Seiko Meca-quartz uurwerk en Oyster-achtige band met massieve schakels, schroefsysteem en een prima sluiting met easy-link. Wel even door het Rolex-design heen willen kijken, die keramische is voor mijn tweelingbroertje. Weekje verzendtijd via AliExpress, eerste keer dat ik er wat bestelde.
Dit blijf ik wel zo’n leuk horloge vinden, tot nu toe is het me maar net gelukt om 'm zelf niet te bestellen
100 m waterdicht, geschroefde kroon en caseback, prima stalen band. Een beetje Rolex Explorer/Omega Seamaster Aqua Terra-achtige looks, zonder dat het een homage is… Er is zelfs een 42mm en een 38mm versie.
Dit is de 38 mm (37,8 mm) versie:
€ 89,90 euro ‘list’, rond de € 70,- euro via Bol of Amazon.