Budget van €2.500

€50,- :wink:

Niet mijn keus omdat een zwarte dial alleen in 44mm te verkrijgen is en dat vind ik te groot. TS had geen eis betreffende de maat dus voor hem misschien wel een alternatief. Overigens vind ik de nieuwe wat saai :shushing_face:.

Idd, 50€. Hier nog niet goed wakker precies :grin:
De grijze dial is 41mm, mss voor sommigen dan betere keuze.

Nieuwe vind ik persoonlijk mooier omdat deze wat cleaner is. Maar ‘le gout et les couleur…’

Maar voor TS toch in het Breitling vak te blijven, een avenger 2 gmt dan :blush:
Logo met wings, looks van de colt, gmt functie,…
En nieuw ook onder de 2500€ te vinden :sunglasses:

1 like

Valt zeker iets voor te zeggen maar grijs vind ik sowieso al saai en een nieuwe 41 in zwart is niet te verkrijgen dus heb ik vorige week de keus gemaakt voor de oude.

1 like

Ik zie Tudor North Flag passeren, dan denk ik direct aan de Sinn UTC 856. Goedkoper en ook degelijk, maar meer tool dan jouw voorkeuren.

Moet gezegd worden, deze Sinn is minder krasgevoelig :grin:

2 likes

Ietwat boven je budget maar…fantastisch horloge. Om de pols een van de allermooisten die ik ooit heb gezien. En dat zijn er redelijk wat.

4 likes

Tsja, ik heb even geen concrete plaatjes voorhanden, maar wellicht is Ball een overweging, genoeg modellen die binnen budget vallen en ook aan de criteria voldoen.

Met als pluspunt ook nog eens de fantastische afleesbaarheid vanwege de tritium buisjes als lichtgevend materiaal.

Edit:

https://www.ballwatch.com/global/en/collections/series/engineer-m---86.html

1 like

Deze vind ik ook prachtig en is ruim binnen budget :slight_smile: (eigen foto)

3 likes

Bedankt voor de tips allen. Zoals eerder aangegeven ben ik (voorlopig) voor de SARB033 gegaan en beslis ik t.z.t. nog over een eventuele duurdere aanschaf. Dat heeft geen haast en ik ben onder de indruk van de SARB033. Heb er wel direct de president (?) band onder laten zetten van Geckota.

Hierbij 2 snel geschoten foto’s:

5 likes