Budget voor hobby

Verrassing van de week is, naast de Aquis, de actie van mw. GMtplus1 om een aparte horloge betaalrekening te openen, en hier een 4 cijferig bedrag op te storten…:facepunch:

26 likes

She is the one!

1 like

Ik zou me zorgen maken als ik jou was… die wil iets goed maken!

4 likes

Ze kan altijd bijstorten…:slight_smile:

5 likes

En wat is de gewenste tegenprestatie ? :blush:

1 like

12,95 euro?

10 likes

:joy:

Okay, 6 cijfers, krijg trouwens ineens allemaal PB’s met aanbiedingen …:roll_eyes:

2 likes

Ze heeft net een nieuw strijkijzer voor Valentijn gehad, moet ze niet gaan zeuren dat ik niet aan haar denk…

11 likes

:joy:

Om je vrouw over te nemen?

13 likes

Zou ze nog een personal trainer zoeken @GMTplus1? :wink: Hier ben ik :muscle:t3::muscle:t3:

6 likes

Hebben jullie geen pool-boy nodig?

2 likes

Ben bang dat het budget nu primair in horloges ligt en in mindere mate in huispersoneel…:blush:

Ojee, als mijn vrouw dit zou zeggen zou ik mij heel ernstig zorgen gaan maken en haar telefoon eens napluizen :grimacing:

Geintje, natuurlijk: wat een prachtig iniatief!

1 like

huispersoneel zou ik @25tien niet bepaald willen noemen

het merendeel van zijn PT klanten komt door een bezoekje aan huize @25tien, die mensen moeten revalideren na een struikelpartij over al die zooi daar

2 likes

De psych Gobert spreekt:
Vermoedelijk heeft ze een schuldcomplex. Zal me benieuwen hoe die ontstaan is.

1 like

Waarschijnlijk door het jarenlang bagataliseren van mijn horloge hobby :confused:

2 likes

Goed initiatief. Ik probeer elke maand wat opzij te zetten voor deze hobby, maar dat werkt toch voor geen meter op een normale rekening.

1 like

Dacht meer aan de pool boy…