Benieuwd of dit iets is dat enkel hier gebeurt, of anderen het ook zien.
Ik krijg zeer regelmatig topics in de algemene lijst waar een “bubbelcijfer” (aantal nieuwe posts sinds laatste lezen) bij staat, zoals de topics die je actief volgt. Behalve dat het gaat om dingen die ik nooit heb bekeken, laat staan gevolgd.
Bij terugkeren naar de lijst is de notificatie weg en komt die (zoals het hoort) nooit meer terug. Tot er binnen X uur weer één of meerdere andere zijn die die grap uithalen.
Ik weet niet of het een antwoord op jouw vraag is…maar het is een poging van mij om mijn waarnemingen te delen.
Die blauwe stip na de titel duidt er volgens mij op dat het een (voor jou) nieuw (dus ongelezen) topic is.
De omcirkelde 1 aan de rechterkant zou normaliter inderdaad een nieuw bericht aan een eerder gelezen topic betekenen.
Tot zover bijten dat tweede hetgeen ik als eerste concludeer.
Maar volgens mij heb ik zoiets ook wel eens meegemaakt en dan ging het, voor zover ik kan bepalen, om een bewerking van de eerdere post (zo niet, openingspost) of de topictitel.
Zo komen bij mij ook wel eens advertenties naar boven waar geen nieuw bericht aan is toegevoegd, maar waar vermoedelijk de titel op is aangepast.
Misschien dat zoiets in casu ook aan de orde is…
Ik heb mijn lijst er op nageslagen en daar bij dat nieuwe voorsteltopic staat wel het blauwe bolletje, maar geen ‘omcirkeld aantal’ aan de rechterkant.
Het is dus niet een algemene weergave
Over notificaties. Recentelijk komen er - rechtsboven, bij je avatar - notificaties van likes, reacties of PB’s die je (volgens mij ik het uur voorafgaand aan de notificatie) al hebt bekeken.