Bugs3

Onlangs heb ik een leuke ruil gemaakt met @bugs3 (Erik). Echt een liefhebber van horloges en ook gewoon een bijzonder aardige vent! We kwamen onder het genot van koffie en taart tot een soepele ruil.

Zeker een aanrader om zaken mee te doen. De volgende keer in Nijmegen :slight_smile:

1 like

@bugs3 (Erik) heeft zojuist een horloge van mij overgenomen. Erg sympathieke man, nog gezellig gekletst over horloges. Afhandeling en betaling was snel en soepel.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst! :smile:

1 like

Horloge overgenomen van @Bugs3 (Erik), alles is goed en snel verlopen zeker een aanrader:+1:

1 like

Erik heeft mijn SKX over genomen. Communicatie vriendelijk en to the point, betaling razendsnel voor elkaar, geen lowballer, allemaal goed! Aanrader dus!

Het horloge is onderweg, dus nou maar hopen dat hij net zo blij is. :slight_smile: :+1:

1 like

Horloge gekocht bij @Bugs3. Snelle communicatie en goede verpakking. Horloge zoals omschreven. Zeker goed zaken doen met @bugs3 :+1:up

1 like

Horloge gekocht van Erik @Bugs3. Goede en duidelijke communicatie, het horloge is snel verzonden en bombproof verpakt. Het horloge is perfect zoals omschreven in de advertentie. Kortom weer een fijne deal op hf en een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Hier ook een goede ervaring!
Snel geregeld, perfecte staat!

1 like

Glad vergeten. Toch nog even melden.
Horloge verkocht aan @Bugs3.
Betaald snel en fijn in de communicatie.

Perfect gewoon,

Eric, alsnog bedankt, al zijn er inmiddels 4 weken voorbij.

1 like

Bandje verkocht aan @Bugs3 super snelle betaling dus een aanrader :+1:t3:

1 like

Horloge geruild met @Bugs3.
Erik is vriendelijk, oprecht en duidelijk.
Je weet precies waar je instapt en de afhandeling verloopt zeer vlot.

100% een aanrader :+1:

1 like

Mega snelle deal gemaakt met Erik! Alles zoals het hoort, Dikke aanrader dus!:grinning:

1 like