Buikpijn door typfout?

Dat de prijzen op Catawiki soms door het dak gaan is wel bekend. Maar deze is wel heel erg. Gezien het biedverloop vermoedelijk een typfout. Zou de bieder zijn auto al te koop hebben gezet om dit horloge te moeten kopen?

2 likes

Ik denk dat Jeroen zelf heeft geboden om hem veilig te stellen voor zichzelf :slight_smile:

1 like

au!

Of loopt de aanbieder al in een auto showroom rond :smile:

1 like

Hoeveel is zo’n horloge waard dan?

Is het in zon uitzonderlijk geval niet gewoon te cancelen? Zelfs bij ebay is het mogelijk je bod in te trekken.

Ouch! Logischerwijs zal het bod op 65,00 bedoeld zijn…
Het is te hopen dat deze bieder in het buitenland zit, de ervaring leert dat incasseren geen enkele euro oplevert.

Hmm een bieding is bindend, echter als er overduidelijk een paar nullen teveel instaan hoe zou Catawiki hier mee omgaan? Ik neem aan dat ze toch even de bieder benaderen en het corrigeren? Maar wat zal die bieder het nu warm hebben :grimacing:

1 like

Ooh wat erg.
Ik hoop dat Catawiki en de verkoper een beetje redelijk zijn in zo’n geval. Dit is niet een geval waarbij je spijt hebt van je iets te hoge bieding, maar overduidelijk een vergissing.

Oeps :wink:

Even laten zweten :wink:

Bieder had overigens geen contact met ons opgenomen, dus ben er door jullie achter gekomen…

10 likes

Haha!
Maar wat nou als iemand per ongeluk € 3600 op een Aevig zou bieden? :wink:

2 likes

Bindend!

6 likes

Lol! :imp:

Ik zie, dat het bod alweer genormaliseerd is! :wink:

Volgens mij moet je minimaal 2x bevestigen op Catawiki toch? Dan is het naast een typefout, toch eigenlijk ook vooral een kwestie van totaal niet opletten?

Hehe dat is wel erg idd, maar gelukkig inmiddels al opgelost. Hoewel het op zich redelijk is toch? Doos zit er nog bij namelijk. :wink:
Zag kort geleden als een bod van €1200 ipv €120 op een Engels snek zakhorloge. Wilde mijn ook bijna direct aanbieden voor de veiling haha.