Goedemorgen mede HF-ers,
Voor diegene die vandaag wat tijd wilt of zelfs moet killen heb ik een leuke tip. Ik kwam via de podcast “About effing time” uit op de site van het merk Bamford.
Deze club heeft hun strepen verdiend met het modificeren van luxe horloges zoals Rolex en Audemars Piguet (ik weet het, een doodzonde volgens vele hier). Maar dat heeft er uiteindelijk toe geleid dat zij ook met hun eigen collectie naar buiten zijn getreden. En een van de horloges kun je dus volledig naar eigen wens samenstellen in een erg leuke configurator.
Ik heb me hier de afgelopen dagen enorm mee geamuseerd en wil dit plezier dan ook graag met jullie delen. Zie link hieronder
Ik ben erg benieuwd naar wat jullie samenstellen dus ik zie jullie ontwerpen graag terug in dit topic.
Hieronder mijn 3 sterkste ontwerpen:
11 likes
Als je nog tijd over hebt kan je hier verder.
4 likes
Dan zal hij dit worden. .
2 likes
Dat hebben ze grappig gedaan haha!
Ben maar even gaan kijken, mijn uiteindelijke samenstelling kwam neer op dit:
Groot fan van hun black steel opties
1 like
Geen zwarte datum schijf mogelijk in de opties? dat zou het wel afmaken.
1 like
Ik zag helaas geen opties om de datumschijf een kleurtje te geven, maar toen ik hem aan het instellen was zat ik er ook eigenlijk helemaal niet aan te denken haha!
Maar nu je het zegt zou dat wel gaaf zijn, mischien even kijken naar een positie bij Bramford als adviseur?
1 like
George zou me niet kunnen betalen Wel leuke podcast gasten overigens… beetje de Top Gear Trio van de horloge wereld…
2 likes
Ja dat is idd een gemiste kans van ze en zou je ergens ook wel mogen verwachten gezien de prijs
Dat omschrijf je goed, er heerst idd een soortgelijke dynamiek tussen deze 3 heren
Oh wauw, ik wist niet dat hun aanbod zo uitgebreid was
George Bamford maakt ook custom horloges voor Ed Sheeran… Volgens mij heeft hij al die Tudors toen gemaakt voor het geluidsteam etc.
1 like