Sinds kort ben ik hier actief en ik lees dat er sterke verbondenheid is, dit ervaar ik als zeer aangenaam met leuke privegesprekken tot gevolg.
Nou vraag ik mij het volgende af: vinden er ook activiteiten buiten het forum plaats? Denk hierbij bijvoorbeeld aan een HF-barbecue of het gezamenlijk bezoeken van een beurs, al dan niet over de grens. Zo niet, hoe staan jullie hierin?
Vanzelfsprekend dat de situatie het dient toe te laten.
Dat is in het al dan niet verre verleden wel gebeurd, maar dit waren dan bijeenkomsten die door individuele leden georganiseerd werden en niet “van hogerhand ”. Etentjes, autorally, reisjes naar horlogeproducenten zoals Nomos en G.O. , beursbezoek München.
Dus het antwoord is Ja, maar het moet door iemand of enkele leden in gang gezet worden.
Er wordt zo links en rechts best wel e.e.a. georganiseerd en onder elkaar afgesproken via het HF. Maar zoals eerder al gezegd doen leden dat onder elkaar. Uiteraard worden zulke horlogevriendschappen ook in de Corona tijd gewoon voortgezet op de een of andere manier. Op persoonlijke titel en (in mijn geval) strikt volgens de regels.
Ja hoor buiten het WWW HF om doe ik geregeld aan persoonlijke bezoekjes bij overige leden.
Morgen in A-dam een koffie date met een HF lid.
Super leuk!
Wat ook super leuk / grappig is, in mijn klantenbestand zitten iig ook 2 HF leden . Uiteraard wisten we dat niet van te voren.
De blinkende horloges om de polsen die vragen opwekte gaf dit uiteindelijk prijs.
Vandaag staat er zelfs weer eentje op de agenda.
Dat gaat koffie leuten en horloge praat worden.
Ja ik ben voor hoor! Ik heb het ook erg goed naar m’n zin op het forum en het lijkt me leuk meer leden in het echt te spreken. Tot nu toe alleen nog maar een paar meets gehad via het blauwe hoekje.
Hopelijk is er eind dit jaar weer iets meer mogelijk.
Van die HF weekenden, dat wist ik niet.
Hoe / waar kan ik aanhaken bij een volgende keer? In mijn eigen sociale kringetje snapt niemand iets van horloges…
Trek het je niet persoonlijk aan.
Door de omstandigheden en avondklok moet ik voor 20.00 uur weer in de auto onderweg naar huis zitten, dus de 0.0% Radlers staan al koud. Zin in!