Buitenlandse betaling bij verkoop?

Paradigm Schreef:

Als het pakket is niet aangekomen, dan staat de
koper volledig in z’n recht. Ik maak niet helemaal
op uit je bericht of je een handtekening ter
ontvangst hebt en een bewijs van tracking naar het
complete adres. Dit staat ook in de voorwaarden
van PayPal.

De status van PostNL zegt dat het afgeleverd, echter PostNL kan geen handtekening produceren, maar neemt geen verantwoordelijkheid. Ik heb geen feitelijke verlies, enkel houdt Ebay/Paypal me voor om mij eventueel (?) mijn “selling privileges” te ontnemen. Maar het is nu voor mij een club geworden waar ik liever geen zaken meer doe. Ik ben nogal principieel in dit soort dingen, ook als het voor mijzelf niet opportuun is. Maar ja, je bent zoals je bent.

Zojuist ontving ik het verlossende bericht “Hi Eric, I received the watch today and I absolutely love it! It was a pleasure doing business with you.”

Samen met de bevestiging van USPS en PostNL dat het pakket is afgeleverd lijkt me dit voldoende om niet te worden geconfronteerd met een chargeback.

Het kán dus wel goed gaan bij betaling via PayPal :slight_smile:

Iedereen bedankt voor de adviezen en informatie!

Eric Schreef:

Het kán dus wel goed gaan bij betaling via PayPal
:slight_smile:

Goed zo. De kans dat het goed gaat is aanmerkelijk groter dan de staatsloterij winnen :wink:

fijn dat t meestal wel goed gaat. echter als koper zijnde had ik n paar maandjes terug iets niet ontvangen. en dan is t wel fijn dat ebay/paypal terugstort.