hey, Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb op een andere site kpz een TAG HEUER CALCULATOR aangeboden. ik heb enkele, naar mijn mening, goeie belgische aanbiedingen maar nu is er echter ook een engelsman en een amerikaan (hoe vinden ze dit eigenlijk) die dit horloge graag (héél) willen . Heeft iemand ervaring met het veilig versturen van een horloge en hoe zit dit met douane ed ?
Is de laatste tijd erg veel over geschreven dus
zou zeker even de zoek functie raadplegen.
Zelf verstuur en laat ik enkel nog dingen van
waarde met UPS versturen. Kost iets meer, maar
voelt en is, volgens mij, beter.
Succes
Idd, al aardig wat over geschreven. Zou zeker een goeie koeriersdienst inschakelen. Ben je zelf ook wat zekerder dat het goed aankomt.
Kwa douane, dat zijn kosten die de koper draagt. Zou dus alles (waarde etc.) goed aangeven. Heb hier zelf geen ervaring mee, maar gelezen dat je anders strafbaar bezig bent.
Wat betreft betaling, probeer een voor jouw veilige manier van betaling te zorgen. Zijn genoeg horror-verhalen op het Net over betalingen die weer teruggedraaid worden enzo.
Veel suc6 met je verkoop! Ben benieuwd hoe het afloopt.
ok thanks iedereen, ik heb mijn beslissing genomen. Ik hou het bij de verkoop aan iemand uit de buurt. het levert misschien een 150 euro minder op maar bezorgt me minder kopzorgen.