Bulova 666 Oceanographer

Zag op Twitter deze nieuwe release van de Bulova “Devil Diver” langskomen… Ziet er op het eerste gezicht zeker niet onaantrekkelijk uit, al is 'ie met een adviesprijs van $750 wel niet heel scherp geprijsd voor een Miyota uurwerk. Wel leuke plaat en mooie kast!

Devil Diver | Bulova

Wat vinden jullie?

5 likes

Love it!! Alleen zou ik hem zelf nooit kopen en ook niet kunnen dragen met al dat oranje…

Welk miyota movement maakt nogal wat uit. Een uit de 9000 serie is op zich prima. Een 82XX vind ik zelf niet zo fijn.

En ja, het horloge is wat duurder dan een microbrand horloge met hetzelfde movement, maar stukken goedkoper dan Doxa, Oris of Sinn die effectief hetzelfde doen met een SW200/ETA.

Overigens ben ik benieuwd naar een Europese advies prijs… en natuurlijk voor welk bedrag ze straks (oa grijs) te koop zijn.

Ik vind hem leuker dan een Doxa Sub 200.

2 likes

Ah… Leuk! Een polletje incoming :love_you_gesture:

Overigens vind ik het een tof horloge. Wel wat aan de prijs maar doorgaans is de afwerking van Bulova erg goed. Uit ervaring kan ik melden dat Miyota-uurwerkjes akelig precies kunnen lopen.

1 like

Oh, hemel. Die indices…

Die zijn gruwelijk lelijk idd :scream:

1 like

Veels te iel bandje voor mijn smaak. Verder ziet ie er wel leuk.

Maar wat n waardeloze site voor mn smartphone. Kan niet eens de specs aflezen. Zowel in portrait als landscape niet.

Ik denk dat @anon23521125EV ze juist mooi vindt :blush:

Ik vind hem tof. Al zou ik voor dit bedrag even doorsparen voor een Doxa denk ik…

Ik vind oranje wel iets ‘te’ maar verder een prachtig horloge. Zoals hierboven gezegd lijkt het bandje wel wat smal…

18mm voor wat ik kan vinden; wel smal voor een 41mm kast inderdaad.

2 likes

Ok las net 19 mm. Dan toch liever 18😃. En dat iemand er een had gekocht in de US bij Macy’s voor 400 dollar. Dat lijkt mij wel een goede prijs.