Bulova Accutron 1

Beste allemaal,
Ik heb een Bulova Accutron 1 in mijn bezit het glas is eens vervangen maar afgezien van dat is hij nog in originele werkende staat! Nou vroeg ik me af wat deze nou eigenlijk waard is en of er een markt voor is. Ik zou ook foto’s door kunnen sturen indien nodig voor het bepalen van de waarde.
Met hele vriendelijke groeten,
Timothy

1 like

Laat maar eens zien,zijn geen vermogen waard uiteraard.

Mooi hoor, inderdaad geen vermogen maar in een mooie staat toch wel tussen de 400 en 600 euro, tenminste daar zie ik ze vaak voor staan.
Kijk maar eens bij accutron.nl.

groetjes Lenno

Hier kan je een goed artikel over de accutron spaceview vinden.

Jou horloge is zeker verzamelwaardig en ziet er mij op het eerste gezicht een orignele spaceview uit (geen converted), maar ik ben geen echte expert.

Ziet er best goed uit,schat zo’n €350,-
Staat een in nieuwstaat verkerende gereviseerde accutron te koop voor €550,- incl.box

Maar het is maar net wat de gek ervoor geeft,kijk maar eens op catawiki,of iemand die ernaar op zoek is,dan kun je wel een goede prijs krijgen aangezien je ze niet dagelijks tegen komt.

Door het vervangen glas, is-ie nu merkloos en volgens mij nu wel iets minder waard. Ik denk €300 maar het is verder een mooi exemplaar :ok_hand:

1 like

Maar hij is zeker niet merkloos zoals te zien is op de foto’s kunt u op de achterdeksel nog steeds achterhalen dat het een Bulova is :slight_smile:

1 like

No worry, iedereen weet dat dit een Bulova Accutron is :thumbsup: