Bulova Accutron 218, het is een goed weekend

Naast de Seiko Monster nog een nieuwe aanwinst. Een Bulova Accutron die ik tegen kwam en al een tijdje graag wilde hebben. Bijzonder ding, deze voorloper van de quartz horloges… Vooral de secondenwijzer die ononderbroken rond gaat maakt het speciaal.
Deze 218 is ca 40 jaar oud, (ouder dan mijn vriendinnetje… :wink:

Hij is mooi!
En ze zoemen zo leuk :slight_smile:
Gefeliciteerd met deze vondst.

Ziet er goed uit voor die leeftijd dan…

correctie… 39 jaar oud :wink:

Prachtig hoor, wat zijn hier nu de afmetingen van?

@ needfull… doorsnee kast is 35 mm.

het is 1970 hé :wink:

Blijft erg mooi!

oeps, dit hoort natuurlijk in Vintage forum…

Moderator… verplaats je m voor me??

Tnx RoB

Mijn beste,

Ziet er adembenemend uit, deze Bulova Accutron.
Een horloge welke zijn sporen in de edele wereld der Horlogerie ruimschoots heeft verdiend.
Deze klassieker heeft en tijdloze esthetische schoonheid welke een begeerte is voor het oog en een grandeur voor de persoon welke zich manifesteert in de wereld der edele Horlogerie.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit toonaangevende horloge!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooie woorden Tissot!!

Voor mij precies de reden om dit stuk geschiedenis mijn pols te laten sieren en zo een stuk elektronica te laten zien wat nog niet als wegwerpartikel was ontworpen zoals tegenwoordig veelal geschied.

Salut!

Wat een mooie strakke vormgeving. :~

stel je voor hoe ik ermee in mijn witleren gispen 412 stoel zit… hoe ver wil je terug in de tijd…

Tissot62 Schreef:

--------dit toonaangevende horloge-------!!
------------------------------------------------------->
Leuk gevonden, zeker in verband met zo’n stemvorkhorloge :slight_smile:

Erg mooi, hij ziet er nog prachtig uit voor een 40 jarige. (tu)

Veel draag en zoemplezier,

Martin

– moved topic –

Wat ziet die er goed uit, zeg! (tu)

bluetooth Schreef:

Deze 218 is ca 40 jaar oud, (ouder dan mijn
vriendinnetje… :wink:

oh, en als je eerlijk bent (echt eerlijk he), welke ziet er het beste uit? :smiley: :smiley: :smiley:

de horloge is in ieder geval mooi!!!

Ziet er heel nog heel netjes uit. Ik hoop je vriendin ook nog :smiley:

Kun je nog wel slapen met dat gezoem :wink:

Ben ook al een tijdje aan het rondkijken naar een accutron, dit is wel een heel mooie…veel plezier er mee…
Groeten
Broes

ik ben een hel kelin beetje doof aan het worden (dat is de leeftijd, dus dat is geen probleem) en heren, hartelijk dank voor de belangstelling, mijn vriendinnetje is nog altijd een beauty redhead!

grtz rob