Bulova Accutron spaceview

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop!
Merk en model: Bulova Accutron spaceview
Diameter: 34mm
Leeftijd: :woman_shrugging:t4:
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): in 2021/2022 ergens
Factuur en/of certificaat: geen papieren, gisteren terug ontvangen van revisie, foto’s aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: doosje op de afbeelding mag erbij, is niet de juiste van het horloge maar wel van Bulova:
Verzendkosten of afgehaald: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): perfecte staat. Gisteren terug ontvangen na een revisie door Gerrit (accutron) 1 jaar garantie op de werking van het horloge. Heeft een nieuwe coil assembly en index palrad gekregen.
Soort uurwerk en kaliber: stemvork
Vraagprijs: €750
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.













Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

22 likes

Deze mag omhoog

4 likes

En nog 1 laatste up!

1 like

toch nog een up. heb ik al gezegd dat hij afgelopen maand een volledige service gehad heeft? en weet een hele tijd vooruit kan? nou bij deze!