Bulova actie op Vente Exclusive

Let op een aantal van die klokjes zijn zelfs nog voordeliger te vinden.

B.v die rode @ $ 89,-- ; https://www.amazon.com/Bulova-Accutron-II-96B238-Chronograph/dp/B013PDAV2A

( Eigenlijk de MOONwatch in een ander jasje ! )

1 like

Bedankt voor de tip. Koste me weer geld. Deze ook maar besteld. Wilde hem al een tijdje proberen. voor deze prijs geen geld.

4 likes

Erg mooi horloge en super combi met de bruine band !:ok_hand:

1 like

Zitten er ook mechanische horloges bij?

Mijn handen jeuken enorm. Dit lijkt me een enorm tof horloge op een legergroene zulu band. Ben zelf bekend met het uurwerk want die zit als het goed is ook in de Bulova moonwatch. Ben er erg tevreden over. Loopt bizar zuiver en de secondewijzer beweegt vloeiend als een automaat. Ik ga er nog even over nadenken. :anguished:

Helaas. Ik krijg dit bericht bij Amazon.

Sorry, this item can’t be shipped to your selected address. Learn more. You may either change the shipping address or delete the item from your order.

Zo weer wakker…Zag dat hij 20 maart ongeveer geleverd zou worden. Had ik nog tijd genoeg om de bestelling te annuleren. :grin:

1 like

Same here…Heb nog een adres geprobeerd van een kennis in Duitsland. Ging ook niet.
Heb Amazon ( Prime ) hierover per mail een vraag gesteld.

Amazon verkoopt het horloge niet zelf voor deze prijs. De verkoper doet geen zaken buiten de VS.
Ik ben benieuwd naar het antwoord.

Ongedragen! Nog in de stickers! Voor een snelle verkoop! :wink:

1 like

Bedankt voor de heads up!