Bulova actie op Vente Exclusive

Voor de Liefhebbers van Bulova, op Vente- exclusive is een sale. Wellicht interessant.

2 likes

url??

1 like

Grappig: je moet daar kennelijk eerst lid van worden voordat je een kijkje kunt nemen, of doe ik iets fout :grin:

als ik ergens kom waar ik al mijn gegevens moet achterlaten VOOR ik de kans krijg rond te kijken haak ik af.

7 likes

Ik ook.

199€ voor een accutron… Best wel een leuk aanbod.

3 likes

Deze lijkt me ook wel aardig.

2 likes

Ik ben al jaren lid, vooral voor kleding. Is volgens mij een goede aanbieding inderdaad, ben al een tijd naar de snorkel aan t kijken, maar ben net met een ander horloge bezig. Mocht dat niets worden en ze hebben er nog een, ga ik zeker bestellen.

Gr. Marc

Bedankt voor de tip, ik heb net de bulova military besteld:

5 likes

Hallo,

Ik heb ook net hetzelfde horloge besteld. Zeer mooie prijs 149 euro. Bij bolcom kost hetzelfde horloge 298. Zelfs als je het flippert verlies niets.

2 likes

Gefeliciteerd.

Is een aanrader.

4 likes

Mooie foto’s! Dat uhf uurwerk van Bulova lijkt me echt top; de voordelen van quartz met een mooi vloeiende secondewijzer.

Thx.

Ik heb een hekel aan gekartelde bezel. Maar deze vond ik wel schitterend. De datum op 6 vond ik minder geslaagd. Maar is heel mooi, duidelijk maar onopvallend, tevens perfekt uitgelijnd

Pas recent zag waar Bulova zijn inspiratie haalde.

3 likes

Zit veel leuk spul tussen alleen alles quartz meen ik ?

Deze is wel erg leuk @ € 179,00 ( 262 kHz )

Waarom duurt ontvangst van een bestelling zo ontiegelijk lang? Als ik een snorkel bestel is levering verwacht tussen 20 en 30 maart?

Vingers kriebelen voor die bulova military… Toch maar niet doen en binnenkort voor mijn eerste Zwitser gaan :grin:

Concept van VE is dat de sale van een bepaald merk voor een periode x open staat. Pas na de sale wordt alles verwerkt en verstuurd.
Heb zelf wel goede ervaringen met VE. Spullen worden eigenlijk altijd geleverd en de aftersales is goed.

Na 30 Maart een boel Bulova’s in het BLAUWE gedeelte gok ik :wink:

1 like

Of het gewoon voor jezelf rechtvaardigen door dat Bulova onderdeel is van het concern dat ook eigenaar is van Frédérique Constant, Alpina & Ateliers De Monaco :wink:

1 like