Deze hele mooie in fantastische staat verkerende gold plated Bulova automatic is te koop!
Vorig jaar juni gekocht van een verkoper uit Japan en ik heb er direct een mooie band van Bulang&Sons bij aangeschaft.
Het model is heel mooi, beetje early datejust achtig, maar dan met de vergroting in het glas in plaats van erop. En tussen de lugs wat extra kast naast de ronding van de vaste bezel. Gok dat het model uit de jaren zestig komt.
De plaat is nog heel erg mooi, nauwelijks patina. Goudlaag zit er nog goed op, geen slijtplekken.
Ik draag het horloge eigenlijk nooit, paar keer gedragen. Overweeg nog om de band los te verkopen, die was aan de prijs. Maar eerst maar eens kijken of het horloge met band een liefhebber kan vinden.
36mm groot zonder kroon, 20mm lugs en lekker dun. 11mm met glas, zonder zelfs maar 7mm! Prachtig profiel dus.
Band is dus van Bulang. Taurillion black speedy regular, in de webshop 140 euro met deze gesp. Heel bijzonder zacht leer.m
Onderhoudshistorie onbekend, maar loopt prima. Geen snelverzet voor de datum.
Verzenden voor kosten koper of in overleg. Ophalen in Utrecht kan ook.
275 euro met de band! Dat is een scherpe prijs voor het horloge en ook gezien wat ik voor horloge en band heb betaald.
250 zonder band!
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.