Bulova comeback?

Ik zag deze onlangs op Amazon USA. Voor 480$. 300 meter waterdicht en een sweeping second hand ala Spring Drive (niet echt, want het Precisionist uurwerk laat de secondewijzer in 16 stappen per seconde rondgaan, de SD doet dat echt vloeiend maar is dan ook mechanisch).

Voor wie de SD te duur vindt (daar hoeft niemand zich voor te schamen) en toch die sweeping second hand wil…

Comeback niet echt want deze lijn bestaat al heel lang. Ik vind die gaskraan op tien uur echt geen gezicht. Ik had bijna eens een preciisionist gekocht maar kwam erachter dat het klas heel raar gebold was dat ziet er echt niet uit. Jammer want het uurwerk is erg leuk met die vloeiende secondewijzer.

Echt foeilelijk deze kastvorm.
Bulova slaagt er iedere keer in om een mooi idee te verkrachten.

Als het glas en de kast plat waren geweest was het een super holroge.

Waar is de knuppel linksboven voor?
Vroeger had je om je camera zo’n ding voor het transport en het spannen van je sluiter…:smiley:

Verder wel een leuke klok.
Nog afgezien van het verrassende uurwerk.
De laatste tijd heb ik uitsluitend 13 in een dozijn rommel gezien van Bulova.
Misschien dat ze de weg terug omhoog hebben gevonden.
Dat zou mooi zijn.

gr.
Han

Dat blijft inderdaad apart die “vloeiende” secondenwijzer bij een quartz horloge. Hoewel ik eigenlijk liever een mechanisch horloge met springende secondenwijzer zie ;). Verder blijft het een eigenzinnige merk, maar is Bulova dat niet altijd geweest?

best geinig. en die knop op 10 is denk ik voor t gastzetten van de duikersring.

“beetje vreemd, maar wel lekker” dat aparte glas.