Bulova harley davidson watch

Hallo ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb 4 maanden geleden een bulova harley davidson gekocht in Italië.nu is het horloge ermee gestopt nadat ik dedatum goed had gezet.ik heb nog wel garantie maar weet niet waar ik het horloge heen kan brengen om het op te sturen of te repareren. Ben al bij een paar juweliers geweest en die zeggen dat ik het naar een winkel moet brengen waar ze bulova horloges verkopen.ik kan er geen vinden in de omgeving van Rotterdam. Kan iemand mij een adres geven waar een juwelier zit die ze verkopen.alvast bedankt. Groeten mike.

Hmm, heb je soms de datum versteld tussen 21:00 en 3:00?

Nee was op een zaterdag middag om 16.00 ongeveer.

Zaterdagmiddag, ja daar heb je het al. Nooit de datum verstellen op een zaterdag.

Ik zou overigens gewoon even ‘bulova rotterdam’ googelen.

4 likes

Da’s wel een ding inderdaad. Zaterdag is wat dat betreft echt altijd gezeik. Ik doe dat soort dingen altijd op maandagmiddag tussen 2 en 3 en dat gaat wel prima. De enige die dan problemen maakt dat is mijn baas.
Ik heb overigens geen Bulova. Maar ja, een merk zegt echt geen hol wat dat betreft denk ik.
Rolex, Omega of Bulova; ze zeggen allemaal hoe laat het is :grimacing:
En zaterdagmiddag is met allemaal een probleem…

1 like

Heb bulova rotterdam gegoogeld maar daar wordt ik ook niet wijzer van.krijg alleen online shops als ik dat doe?

Misschien via Harley Davidson?
Die hebben wel een filiaal in Rotterdam:

http://www.harleydavidsonrotterdam.nl/

Dat zou inderdaad wel eens de oplossing kunnen zijn.ga dinsdag wel de harley dealer ff bellen.
Bedankt in ieder geval.

Zou je dat eens uit kunnen leggen.
Ik ben niet op de hoogte van deze “zaterdag” / datum problemen.
Heb er nog nooit van gehoord.
Ik ben benieuwd.

Grt.

Succes en laat je niet wegsturen bij Harley Davidson hè. Als ze hun naam er op zetten zijn ze ook verantwoordelijk!

2 likes

Das waar.ken de dealer wel een beetje.vriend van me werkt er als monteur.🖒

Ik ben alleen maar ervaringsdeskundige. Misschien een idee voor een apart topic waar de echte experts hun input kunnen geven. Het is ook eigenlijk te gek voor woorden dat dit probleem gewoon verzwegen lijkt te worden door de hele industrie. Zelfs de grote merken doen mee met deze “cover up”.

1 like

Okay, dank.
Ik maak wel even een topic aan :thumbsup:

Even uit nieuwsgierigheid… heb je een foto?

Lijkt me een redelijk legit vraag dit. Op zich grappige reacties, maar TS lijkt me hier niet al te veel mee geholpen.

Wat zei de verkoper in Italië? En stap 2: probeer in Den Haag Juweelco eens. http://www.juweelco.nl/nl/horloges/merk-horloges/bulova/

Lijkt ze te verkopen. Anders precieze type of plaatje eens posten en kijken wat een nieuw uurwerkje kost. Grote kans dat dat goedkoper is dan op en neer naar Italië (sturen)

Ik zag het horloge bij een juwelier in san remo en heb het daar gekocht.spreek geen Italiaans dus contact met de juwelier in Italië is geen optie.bel dinsdag wel de harley dealer en dan vraag ik wat ik moet doen?bedankt voor de informatie.
Groeten mike.

Ik denk eerlijk gezegd dat je Harley dealer geen flauw idee heeft waar je het over hebt… Ik zou even bellen naar Juweelco. Lijkt me het makkelijkst.

Maar heb je een foto of typenummer?

Is nl. een hele serie:
http://intl.bulova.com/collections/mens-harley-davidson-watches

76b163 is het serienummer.

Zal juweelco ook wel ff bellen.


Deze dus? Ik kan niet echt achterhalen wat voor een quartz erin zit, maar dat moet verder wel lukken denk ik.

1 like