Ben op zoek naar strap inspiratie voor deze, het bijgeleverde leren bandje is op zich mooi maar eigenlijk te lang voor mijn (18cm) pols. De metalen vind is eigenlijk wat minder, wat vinden jullie? Breedte is 20mm. Zijn er meer die deze Bulova gekocht hebben, wellicht wat foto’s van jouw kleur/uitvoering?
De stalen band maakt 'm in mijn optiek nog groter/meer aanwezig. Daarom koos ik voor de andere band (of het nou deze is of een andere, er zal wel bandjes inspiratie volgen in het topic denk ik)
Deze Bulova’s zijn sowieso wel “aanwezig”, hoort ook een beetje bij deze stijl vind ik.
De originele lederen band vind ik in alle opzichten goed passen. Als je iets anders wilt kiezen dan blauw (maar de wel dezelfde tint) of zwart. Wellicht een “rally” type? Iets sportiefs in elk geval, geen kroko o.i.d.
Heb je wellicht een voorbeeld van een winkel / merk met degelijke banden waar je goede ervaringen mee hebt? Heb eigenlijk nog nooit een band vervangen van een horloge heb ze eigenlijk altijd origineel gedragen. Zitten er nu 15 in de collectie maar nooit op de bandwagon gestapt