Bulova Lunar Pilot 96B251 Full set

Hierbij gaat de Bulova Lunar Pilot in de verkoop om wat ruimte vrij te maken.
De Bulova ‘Moon Watch’ is een replica/hommage het originele horloge dat werd gedragen door David Scott tijdens de Apollo 15-missie in 1971.
Uitgerust met het exclusieve 262kHz high-performance quartz uurwerk voor een grote nauwkeurigheid.
Met roestvrijstalen kast en zwarte wijzerplaat, saffierkristal en verwisselbare zwarte lederen en nylon riemen met gesp.
Waterdicht tot 50 meter.

Horloge ziet er uit als nieuw, sporadisch gedragen. De originele banden zijn ongedragen.
Wat kleine bandwisselsporen aan de binnenkant van de lugs, maar met de band erop niet te zien.

Merk en model: Bulova Lunar Pilot 96B251
Diameter: 45mm
Hoogte 13.5mm
Leeftijd: 08-2016
Papieren, doos en eventuele accessoires: Alles aanwezig. (Omdoos, doos, tag, boekjes)
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden kan op risico koper, afhalen regio Apeldoorn
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat
Soort uurwerk en kaliber: Miyota NP20-Y0Z
Vraagprijs: €325 (excl. verzending)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

De foto’s:

10 likes

Hierbij weer even onder de aandacht, deze smetteloze maan piloot.
Niet eens met de prijs, doe een realistisch bod.

Inruil heeft niet de voorkeur maar heb wel interesse om eens een Christopher Ward (C65 Dune, C60 of Twelve), Citizen AQ4100 of Formex Essence 39 te proberen. Met monetaire inleg vanuit mij uiteraard.

1 like