Bulova Moonwatch foto review

Hallo,

sinds eind februari ben ik trotse bezitter van een Bulova Moonwatch. Veel info zal ik hier niet meer over moeten geven, want ondertussen kent iedereen dit model wel. Aanvankelijk had ik wat stress toen ie toekwam omwille van de grootte van dit horloge. Maar eens de doos openging en ik de prachtige wijzerplaat zag, dan wist ik dat dit een super mooi en doordachte re-edition was, en een met een prachtig verhaal. Heb zelf een paar foto’s genomen om de pracht aan te tonen, want in vele foto’s op het net komt het horloge niet tot z’n recht. Ik heb trouwens een pols van ± 18 cm. Veel kijkplezier :wink:

2 likes

2 likes

2 likes

1 like

3 likes

M’n instagram: https://www.instagram.com/belgianmoonwatch/

Je weet dat je alle foto’s gewoon onder elkaar in 1 post kunt zetten? :slight_smile:

1 like

Mooi! Alleen, lijkt wel of de lugs een aardig eind over je pols vallen, of is dat gezichtsbedrog.

1 like

Valt goed mee, hik zou zeker niet zeggen dat ie te groot aanvoelt voor me… Hier een foto van op afstand

2 likes

Mijn beste,

Een fotogenieke tijdwaarnemer!!
Goed gedaan!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Zo lijkt het inderdaad wel mee te vallen. De mijne komt deze week binnen, kijk er naar uit :+1:

2 likes

Welke versie heb je genomen (staal of leder) en waar gekocht als ik vragen mag?

De versie met leren band, hier op het forum overgenomen.

Ik zie veel foto’s, maar weinig review. Het is je vergeven :wink: Keep up the good work :thumbsup:

Die Bulova begint te kriebelen. Leuke horloge met een mooie geschiedenis.

Geniet ervan!

1 like

Zeer mooi inderdaad, voelt gewoon ook zeer comfortabel aan en toch die mooie wrist presence. De zoektocht naar een 2e horloge die aan dezelfde verwachtingen kan voldoen kan nu beginnen, al zal dit niet makkelijk zijn :slight_smile:

Ken je die mop van die Belg die met een horloge om, naar de maan ging?

2 likes

Heb ik dus ook. Veel horloge voor je geld. Dat is ook wat me tegenhoud, de maat :frowning:

Mooie klok

1 like