Bulova only

Ik wacht op de dag dat Bulova een re-issue van de DayDate Seville uitbrengt. Tot die tijd doe ik het met de Captain America limited edition Jet Star. De gouden ‘nieuwe’ Super Seville overweeg ik trouwens al een tijdje.

15 likes

Geen straf toch?

1 like

Nee absoluut niet inderdaad! Sterker nog, ik zit ook naar de rood of gouden variant te kijken. Ik vind het een heerlijk dragend horloge en voelt kwalitatief echt alsof het de helft te goedkoop is.

1 like

De rode variant. Top!
ec9bcb0c9a926c1bb9bf1a0d5963bd86867d6dad_2_666x500

9 likes

Ik heb pas sinds ruim 1 maand mijn eerste Bulova (Lunar Pilot) en ik ben het helemaal met je eens.

2 likes

Op aanraden van @Jesus in mijn NA-topic kijk ik ook in dit topic even rond. Ik zie al wat mooie Bulova’s voorbij komen. Wellicht komt er voor mij ooit een Lunar Pilot 43mm bij maar voor nu houd ik het bij mijn recente NA:

16 likes

Mijn eerste Bulova, heerlijk horloge.

Ook vandaag weer om de pols.

5 likes

Goed om te horen! Staat goed. Ik ben benieuwd hoe de grootte voelt. Ik heb zelf een polsmaat van 18cm dus 43 zou in theorie moeten kunnen.

1 like

Mijn pols is ook 18 cm en deze past n.m.m. net…

4 likes

Ik heb 17,5 cm en dat past prima. Altijd moeilijk op de foto in te schatten. Ondanks dat ie met de schakelband 164 gram weegt draagt ie toch heel comfortabel. Het mooiste vind ik de wijzerplaat. Veel dieptewerking ondanks dat alles zwart-wit is.

Zo goed mogelijk van bovenaf gefotografeerd met te telefoon 3x tele optisch.

Lugs zijn heel sterk naar beneden gericht.

5 likes

Ah dankjewel! Hangt niet over je pols heen, dus perfect!

Die lugs zijn inderdaad erg kort en goed gevormd. Moet ik toch weer terug naar de AD om eens te passen :sweat_smile:

Moeilijk te weerstaan horloge, je bent gewaarschuwd :joy:
Tip: hij staat voor 515 euro te koop bij Amazon…
https://www.amazon.nl/Bulova-chronograaf-horloge-roestvrij-96K111/dp/B0C7C41DQL/
Hmm, vreemde levertermijn…

1 like

Gespsluiting over gezet van het originele rubber.

9 likes

Heel mooie combinatie! Fraaie band.

1 like

Ik draag nog de 45mm op 16.5 cm pols. Is maar hoe je zelf over denkt

9 likes

Staat ook niet verkeerd! En om mij onbekende redenen is de 45 ook nog eens goedkoper!

Oude vlees moet eerst op Matt. :rofl:

1 like

Ja dat zal het wel zijn dan. Ben wel echt fan van die blasted finish ipv het glimmende van de 43.

Trouwens ook een erg mooie band! Wat is dat er voor een?

1 like