Bulova only

Toetje only.

6 likes

4 likes

Zou u de lug2lug eens willen opmeten? En dan van pushpin naar pushpin en van lug uiterste tot uiterste. Hij lijkt me te groot voor me, maar ik wil dat zeker weten.

Ik vind hem top Siedo. Ik had alleen zelf de dag en datum nog vervangen door een goudkleurige, maar dan wordt het hele geheel wel erg goud.

Hij is al “gangster” genoeg lijkt me :smile:

3 likes

Wat is je polsomtrek? De curve valt erg lekker om de pols.

17.5cm. Groter dan 52mm met gebogen lugs kan ik echt niet hebben. (Longines Legend Diver als referentie)

1 like

Voordat mijn curv vertrok heb ik hem aan @YoungWatchLover geshowed op een 17cm pols ivm met zijn polsomtrek van 16,5cm. Persoonlijk vond ik dat (17cm) wel kunnen.

Natuurlijk!
Ik stuur je ( morgen ) een pb.

1 like

Mijn pols ook 17,5
Vermoed dat hij je zal passen als een handschoen

Dat zou zomaar too much kunnen zijn.
Ik merk dat ik hem graag draag.

Misschien toch eens voor the real deal gaan. Over tien jaar ben ik er wel…

1 like

Haha ja , crackers zijn er ook wel in meerdere varianten, komt goed.

Vind je zoiets niks? Die end links passen ook op je SS aangezien het een directe kopie van de kast is

2 likes

Top! Ben benieuwd.

Dat geeft een heel andere uitstraling. Kleur van de band is te donker, maar dat is vast je punt niet.

1 like

Nee ik bedoelde de end links, dan kies je zelf een band erbij

1 like

Zonder end links is ie ook wel te pruimen.

2 likes

@Tom146 je hoeft echt niet elke dag je advertentie titel te wijzigen om hem zo illegaal weer bovenaan te laten komen. We hebben hem heus wel gezien nu :wink:

Pb misschien? Wel zo netjes. En nee niet illegaal. Gewoon prijsaanpassing.

Er zijn mensen eens (tijdelijk) voor verbannen. Uppen binnen twee dagen is niet toegestaan, op deze manier gebeurt dit wel.
Doe er je voordeel mee. :slight_smile:

Hij verlaagt zijn prijs wel lekker vlot.

Je komt er pas achter als je het gedaan hebt. Sowieso raar dat je niet even snel iets kan veranderen zoals bij andere sites.