Ik hou de 415 ook in de gaten
Voor mij is het 262khz quartz juist een van de koopargumenten voor deze horloges. Ik de niet dat ik er zo naar had gekeken als het een myota automaat was ofzo. Daar zijn er genoeg van.
De 262 khz van Bulova zijn erg precies.
Minder dan 1 sec per maand.
Daar kan de automaat niet aan tippen.
Dat ook.
Maar het is de combinatie van get up and go EN zo’n vlooiende secondewijzer dat alleen met een ultra high beat of spring drive daar nog een schep bovenop kan doen.
En die combi van van gemak, accuraatheid en ja een lekker analoog aanziende secondewijze is gaag imho
Persoonlijk tot op heden nog geen ervaring met Ordilu.
Deze hebben toch ook dat hoge frequency uurwerk van 262khz?
Het staat er op. Dus je zou zeggen van wel.
Volgens mij ook ja, ik kwam ook dit filmpje tegen:
Hier zie je die kleine secondenwijzer ook twee keer per seconde bewegen volgens mij.
Dat wordt tegenwoordig toch niet meer onderschreven door Bulova? Ik ben me erg aan het verdiepen in de jetstar. Heeft iemand die hier?
Dit is idd de nieuwe info, maar voorheen was er sprake van 10 seconden per jaar, dacht ik. Verders, die secondewijzer, hoe die zweeft is echt prachtig. 16 tikken per seconde.
Hij heeft er een .
3 dagen geleden foto gepost in rubriek
Wat dragen wij vandaag. De 96K112
Post 1935 dacht ik.
En al gekocht? Ik ben benieuwd naar de reviews van mensen met dit horloge. Youtube belooft al veel goeds…
Je zou Switch kunnen contacteren via p.b. en hem kunnen vragen naar zijn ervaring met de Jet Star tot nu toe.
Ik heb hem nog niet.
Ik ga er één bestellen. Bijna zeker de rode. Het enigste wat me mss tegenstaat is de witte seconde wijzer…
Die rode is ook mooi. Ik zit tussen die en de Limited edition te twijfelen.
Bulova jetstar ref. 96K112 limited ( aka Captain America )
Persoonlijke visie na 7 weken:
Plus punten:
Stalen band heeft halve schakels for a nice fit
Kast is prachtig
Lekker bol saffiertje
Kleuren, wijzers en plaat zijn top
Prima te combineren met rood
Mooie techniek dat 262 kHz gebeuren
Min punten:
Te bling bling op stalen band
Niet geschikt voor dagelijkse sport activiteiten
Geen dames magneet
Voor de rest ga ik niet op reis met deze Jetstar
Fijne dag nog HF.
…Geen dames magneet .
M’n vrouw vindt het ook niks, ikzelf vind het een schitterend horloge! (op foto’s dan).
Ben toch wel heel benieuwd dan welke horloges dat dan wel zijn…