Bulova only

Black is beautiful. :heart_eyes:

1 like

Voor mij blijft deze erg mooi. Titanium kast, rubber band. Was nooit zo gecharmeerd van rubber, maar deze draagt prima. Goede aankoop geweest.

2 likes

9 van de 10 keer kijk ik op mijn horloge,maar check dan niet de tijd???heb jij dat ook??
Hier een paar close-ups

21 likes

Prachtige close up pictures Rens. :+1:

1 like

Dank je wel :+1:t4:

Zelfs op een strap draagt het top👌

Great Sunday everyone :v:

11 likes

Leuk horloge.

17 likes

:boom::100:

1 like

3 likes

10 likes

Op de blauwe lerenband is die het mooiste jammer dat die band zolang is.

Dat kunnen we fiksen met een kortere band maar ik hou het origineel. :+1:

2 likes

Klopt alleen nog niet gevonden.

Als je zoek op korte blauwe rally horloge band kom je beslist de juiste tegen.

Ik zoek al even nog niks gevonden wat ik mooi vind.

Ja dat is net als smaak. Ik vind ook niet alles even lekker. :rofl:

Dan maar ook even mijn NA tonen. Gisteren binnen gekregen vanuit Italië. Het is de 96A299 32mm zonder datum. Op de foto lijkt hij te groot voor mijn 18 cm pols maar dat is ie niet.

Ik zat al heel lang naar dit model te kijken eigenlijk vanwege de techniek, het verhaal en ook omdat ik op de een of andere manier de chronografen het meest intrigerend vind.

8 likes

Volgens de beschrijving is die echt 43.5 mm.

Product: watch chronograph man Bulova 96A299

Bulova men’s chronograph from the Lunar Pilot collection. 6-hand chronograph with case made of steel measuring 43.5 mm. Strap material: steel; folding clasp. Notched indexes and np20 hpq precisionist 262 khz movement. Water resistance: 5ATM. The reference is 96A299.

This chronograph will be shipped with the original box Bulova if provided by the brand.

Voutje :flushed: Ik schreef 32 maar dat moet zijn 43,5. De bezel, voor zover je daar van kan spreken is 41 mm waardoor hij kleiner aankijk dan 43,5. ik heb gewacht totdat dit model uit zou komen want de 45 is voor mij dan wel te groot.

1 like

En ik maar de hele dag denken dat het een uur later was, omdat ie nog op de zomertijd stond.

13 likes