Hoe dan
Haha ok. Ik vind “nep” roségoud altijd wat brons ogen. Voor mijn 16,5cm pols is dit een kanon, maar je hebt helemaal gelijk dat dat persoonlijk is.
Oh wat is ie toch mooi! Goede combinatie ook met deze band.
Helemaal mee eens ja, heb deze band ook in het zwart, maar op de één of andere manier klikt deze combi beter…
Hoe valt het horloge om je pols? I.v.m. de forse lug to lug twijfel ik nog over dit horloge met mijn 17,5 cm pols. Mijn Casio Duro is 44 mm en 48 mm lug to lug en dat lijkt wel het max haalbare…
Maar ik vind het zo’n ongelooflijk mooie chronograaf met een geschiedenis en een fantastisch quartz uurwerk.
Denk dat wij ongeveer dan dezelfde pols omtrek hebben, bij mij steken de lugs niet erbuiten uit gelukkig, zit eigenlijk precies goed.
Ja dat is huge! Dan heb je een soort dresser met de afmetingen van een speedmaster….en ook nog eens vierkant
Even voor de verhouding, de mijne hieronder is 37mm in het vierkant op een pols van 18,5cm. Ik denk dat je aardig boomstammen moet hebben voor zo’n vierkante 43mm…
Echt een dik ding deze! Vierkante daydate eigenlijk. 37mm is een perfecte maat vind ik, zelfs voor grotere polsen.
Ja is een super ding….eeuhh…Seville
Gaaf!
Best mooi. Ik ben niet van die fluted bezels maar het design is wel mooi.
Mooie band!