Bulova only

Bulova Hack maar eens op een beter (MN-achtig) bandje gezet.

6 likes

Staat mooi met de lichte wijzerplaat. :+1:

1 like

17 likes

11 likes

In de trein naar Warschau​:poland::beer:

10 likes

Vandaag weer een oudje om:

Ik moet zeggen dat ik de nieuwe Bulova’s over het algemeen mooi vind. Ik heb alleen veel moeite met het nieuwe logo bij de 262kHz. Ik vind die slecht te pruimen.
Ben ik de enige die dat vind? Ben benieuwd .

6 likes

Hier totaal geen moeite daarmee maar ik snap de keuze niet in vergelijking met de naam precisionist…die had ik mooier gevonden op de plek waat nu 262khz staat…accutron 2 vond ik ook raar…ik begrijp het uurwerk ook niet 100% …het is misschien op het stemvork uurwerk gebaseerd maar is toch niet echt een stemvork? :thinking: …Simpel Bulova onder de 12 en Precisionist boven de 6 had ik iets mooier gevonden dan de 262khz maar verder geen moeite mee…

Ik vind de Jet Star serie trouwens helemaal geweldig :ok_hand:t2: :blush:

2 likes

Weet iemand of je de originele leren banden van de Jat Star serie en specifiek de stalen band ergens kan bestellen?

8 likes

Ik ben het met je eens, dat 262 op de dial is echt jammer, maar geen dealbreaker.

1 like

Kijk hier even . Misschien ziet de Jet Star erbij.

1 like

Bedankt man :+1:t2:

1979!

14 likes

18 likes

Devil diver GMT

23 likes

Selectie oudjes

22 likes

Mooie verzameling zeg :ok_hand:t2:

Ik heb nog een NOS Bulova accutron.

Durf hem niet te dragen, kans op krasjes :smiley:

23 likes

25 likes

Je lijkt mij wel heb ook nog een accutron 14 karaat ook nog nooit gedragen alleen voor op de foto.

1 like

Nu heb ik ook best een "brede’ polsmaat 18,5 a 19cm. Dus zo’n horloge lijkt dan zo klein :smiley:

Was in die tijd heel normaal zo’n kleine maat in de jaren 60.